23 juni 2013, dat is lang geleden. Ik ben stiekem weer een beetje bezig met Trainz. Vandaag was ik bezig met het maken van een oud type perronverlichting. Heb de set meteen maar aangevuld. De set bevat nu de volgende verlichting: - bloklichten - oude perron verlichting in zwart en wit (onder andere te zien te Delft en het oude Rotterdam Centraal) - moderne verlichting zwart en wit. Voor de witte lampen wil ik overigens nog een betere texture maken, nu is het een simpele witte kleur. Mocht iemand iets hebben dan hou ik me aanbevolen, anders kan ik uiteraard zelf wel eens wat plaatjes ervoor schieten.
Inmiddels geüpload naar de download sectie, als het goed is dus binnenkort te downloaden.
De download bevat de volgende dingen:
-speakers, verticaal en horizontaal, enkel en dubbel en een variant op een mast -bloklichten, enkel en dubbel -oude verlichting, wit en zwart, enkel en dubbel -moderne verlichting, wit en zwart, enkel en dubbel -moderne kleine lamp, zwart, enkel, voor op smallere perrons.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen