Fijn dat jij jezelf niet uit het veld laat slaan Spike. leuk om te zien hoe jij knutselt en experimenteert met deze bovenleiding. Die tunnel/brug hangers zijn juist een enorme aanwinst! De afgelopen tijd was het ook prima weer om te knutselen. Nu eens lekker in de tuin zitten. Het kan eindelijk weer.
Ik vind alles leuk en aardig en zo, maar ik ga één keer de fout in en word weer vanaf alle mogelijke kanten uit het beheer keihard onderuit geschopt, is dat nou echt nodig? Ik heb mijn fout ingezien en toegegeven, moet ik nog meer doen om het beheer weer rustig te krijgen? (dingen als "we schoppen je niet onderuit" accepteer ik niet, want zo komt het wel op mij over)
Ik bedoelde verder niks lulligs en vind deze beschuldigingen onterecht. Ik hoop niet dat dit nog eens hoeft te gebeuren, want dit is niet wat ik hiermee wilde bereiken.
Nog een fijne zondag middag, Michael
PS: Excuus voor het wederom off-topic moeten gaan in dit topic, maar ik heb het gevoel dat ik een beetje uitgedaagd word om dat te doen.
Het 'stof' is een beetje opgetrokken, dus weer tijd voor een updeetje: met mijn initialen......en een vette
enkele varianten van portalen hoogte E
en deze hoogte F
Het setje van hoogte A naar E
Mooi, ik hoor het wel of er behoefte aan deze set is eveneens in de groene setting. ....en Michael: ik heb wat draden gefabriceerd (van A naar F) en zou die wel aan jouw draden willen koppelen. ( de A-hoogte dus) Vind je vast wel goed.. oke?
....en Michael: ik heb wat draden gefabriceerd (van A naar F) en zou die wel aan jouw draden willen koppelen. ( de A-hoogte dus) Vind je vast wel goed.. oke?
Tnx allemaal Het gaat lekker met het bouwen, alleen het lijkt mij wel handig om de masten aan de rails te "snappen''. Ja en natuurlijk werkt dat (nog) niet bij mij . Of ik doe wat verkeerd in G-max (m.b.t. tot de locatie op het bouwvlak XYZ) of in de config is iets niet in orde. Ik heb diverse config bestanden bekeken én uitgeprobeerd maar helaas. In Trainz staat de mast normaal in de lijst echter niet zichtbaar in de viewer.
Dit is de config kuid <kuid:248307:14033> kind "scenery" trainz-build 2.2 category-class "BH" category-region "NL" category-era "2000s" username "DV BVLgrijs 2Track01D" author "Spikevi" light 1 trackside 0
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen