Heel herkenbaar dat Halfweg. Alleen rijdt de VAM trein via Beverwijk naar Uitgeest (om daar kop te maken) om vervolgens door te rijden naar de Houtrakpolder In de situatie die jij laat zien,zou de trein op Haarlem Goederen kop moeten maken
Heel herkenbaar dat Halfweg. Alleen rijdt de VAM trein via Beverwijk naar Uitgeest (om daar kop te maken) om vervolgens door te rijden naar de Houtrakpolder In de situatie die jij laat zien,zou de trein op Haarlem Goederen kop moeten maken
Gr. Gil.
Thnx, haha ik heb echt geen idee. Ik heb naar de dienstregeling gekeken op rolandrail. Daar rijdt de trein van hlmvam naar crailoo en verder. Dus ik dacht dan rijdt hij vast via Halfweg.
@ingmar, die hekken zijn van hcc, ik weet niet of je dat hebt? Ze heten in ieder geval RVS.
Dan moet je Michaeltje even vriendelijk aankijken Rémon. En Jeroen, moeilijk is het niet maar je bent er gewoon vreselijk lang mee bezig, palen, portalen, hangers en draden, dan ben je zo een nacht verder.
ben nu ook met tram route begonge . en ik heb een tw6000 in hanover,s kleuren . misschien daar een of twee reskins van maakt een van de tram van houten . en een in haagse kleuren .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen