WEER heb ik problemen met mijn TS 2010 (geluk heb ik bepaald niet :p) Het patchen is gelukt (van mijn vorige topic) maar nu heb ik weer een ''geweldig'' probleem: Als ik vanuit Content Creator Trainz wil starten (Dat is de enige manier, wil ik met nieuwe content bezig zijn), zijn er 2 fouten, Gequoteerd (als dat een woord is, maar u begrijpt me wel )
Fout: Geen toestemming voor het aanbrengen van wijzigingen aan item <kuid:-3:11060> Fout: Geen toestemming voor het aanbrengen van wijzigingen aan item <kuid:-3:10091>
HOEZO géén toestemming? Had je zoiets maar voor virussen WAT wilt Trainz dat ik doe? Moet ik iets wijzigen?
Groet, Nators,
BTW, ik hoop jullie later nog een keer te spreken, maar dan een keertje NIET op het problemenforum... Binnenkort misschien op het content forum, als ik de ''beginselen'' van mijn Amsterdamse M5 laat zien. Misschien... Als ik niet weer problemen krijg
te verduidelijking in toekomst, topic titel gewijzigd in ; CM geeft foutmelding geen toestemming tot wijzigen van ....
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 24 maart 2013 14:35, in totaal 3 keer bewerkt.
te verduidelijking in toekomst, topic titel gewijzigd in ; CM geeft foutmelding geen toestemming tot wijzigen van ....
Fout: Geen toestemming voor het aanbrengen van wijzigingen aan item <kuid:-3:11060> Fout: Geen toestemming voor het aanbrengen van wijzigingen aan item <kuid:-3:10091>
Inderdaad geen toestemming, want het zijn zo genaamde built-inn content ook te herkennen door de - ervoor. Selecteer deze items, gaan dan d.w.v. linker muisklik naar bewerken v.v. naar origineel herstellen . De boel saven ect....dan met dit lukken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen