Het lijkt of de scheiding tussen geel en blauw, precies op de knik in de zijwand zit. Hij moet er net onder zitten (kijk eens op flickr.com en zoek op NS ICR). Dan wordt je gele band smaller en dat zou dus verklaren waarom ik het geel zo massief vind. Daarnaast vergroot dat wel je blauwe vlak, maar die is naar mijn mening al wat groot, ik denk dat je ook daar wat aan kan doen, in dit geval door gewoon alles boven de knik naar beneden te doen, dan wordt je rijtuig lager, maar ziet er dan meteen ook slanker uit, je ramen worden dan ook minder hoog, en dan zouden ze nog wat smaller kunnen maar denk dat dat niet perse hoeft.
Onthoud ik probeer vooral te helpen om een mooi kloppend model neer te zetten
Ziet er al goed uit Dwight. Zo te merken vinden de andere gebruikers het net zo mooi als mij en de vele opbouwende reacties zorgen juist voor een perfecte trein vind ik. Toch mooi dat iedereen oog voor detail heeft en aanvullingen geeft aan het ontwerp.
De rijtuigen zijn nu al een hele verbetering t.o.v. van de ICR rijruigen van GM. Zo komt de kleurstelling beter overeen en zijn de ramen in de deuren beter vormgegeven en het interieur ziet er natuurlijk zeker goed uit!
Een kleine aanvulling van mijn kant: Volgens mij zitten de deuren iets teveel naar de zijkanten toe. Volgens mij horen de deuren nog iets meer naar binnen te zitten. Ik zal eens kijken of ik nog tekeningen kan vinden voor jou. Ik kan niets garanderen, maar nader bericht volgt spoedig.
Trainz Versie: 2007
Hey!
Allereerst allemaal bedankt voor de hulp!! @Edwin, ik heb nu alles gedaan wat je zei, en volgens mij toont het al een stuk beter. @Koos, bedankt! ik heb ook de deuren wat meer naar de zijkant gedaan.
Inderdaad wat een verschil voor mijn gevoel dan, dit is echt een ICR. Ik was namelijk bang dat het net als de GM zou worden,die is volgens mij ook veels te hoog. Dit ziet er goed uit. En het interieur is helemaal geweldig trouwens
Trainz Versie: 2007
Hey!
Nog bedankt voor de reacties! Ben nog steeds bezig met de ICR, de 3d is zo goed als af, ik ben nu bezig met het wat compacter maken van een aantal textures.
Verder heb ik er nog een plan W bijgebouwd, leuk voor in een stammetje met de ICR.
Aan de plan W moeten vooral nog details worden toegevoegd..
Heel fraai werk zeg. En zeker leuk een Plan W in een ICR stam,zoals dat tot ca. 2003 gebruikelijk was. In de zomer periode reed zelfs een Plan E DF fietsenrijtuig mee in die stam
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen