Yep super!! altijd fijn om cabine bouwers te hebben! Btw. misschien dat ik het niet heb gelezen, maar ga je meer cabines bouwen? kan goed en bruikbaar plaatwerk lveren van het meeste materieel..
dank voor de aanmoedigingen mensen. AO, graag zou ik op jouw aanbod ingaan over info's en foto's van alle cabine's. ben eerst met ouder materieel bezig zoals; mat '54 (Hondekop), de Belgiese variant, Virm, ICR-BDs, pril begin van de Traxx en de 1315. dus alles waar je aan ken komen, is wenselijk. bijvoorbaat alvast bedankt. vr.groet, willem
Walter en Edwin, bedankt voor jullie reacties. hier dan nog een.
Walter, jouw alternatieve oplossingen zijn natuurlijk fantastisch, en heel veel zoeken. en wat er niet is moet gemaakt worden, toch. Edwin, alleen de luchtbrug, bovenleiding portalen en de overkapping zijn van mij. voor de rest gaat eer naar mijn bouwcollega's.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen