Trainz Versie: 2009
bergerac schreef:
De Kameel in de NS kleurstelling Persoonlijk vind ik de Kameel in de NS kleurstelling het mooist. Echt heel gaaf!!! En Leen,jij weet de NS Kameel weer zeer fraai te tonen in je puike screens
Gr. Gil.
De Kameel heeft altijd in NS kleuren gereden. Hij is in de blauwe uitvoering door Allan in Rotterdam aan het begin van de jaren '50 aan NS geleverd en is bij een verbouwing/modernisering in 1973, uitgevoerd door de Werkplaats Haarlem, in de NS huisstijlkleuren geschilderd.
Haha, leuk bedacht! Was het maar in het echt zo; dan zou de reis Den Haag - Lelystad - Leeuwarden een stuk fijner worden (Vooral ten opzicht van een VIRM, die nog best regelmatig op die lijn rijdt).
Ook ik heb weer wat screenshots om in deze draad te posten, dit keer van het (station) Kastelruther Kreuzbahnhof:
Met vriendelijke groet, Aron
Laatst bijgewerkt door Aron op 02 maart 2013 17:11, in totaal 1 keer bewerkt.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
hierbij wil ik iedereen complimenten geven voor de mooie screens die ze laten zien, ik heb een vraag je Aron, welke rollende trap gebruik je op je screens. Ze lijken hoger dan de normale die je kan downloaden.
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
tedje schreef:
ik heb een vraag je Aron, welke rollende trap gebruik je op je screens. Ze lijken hoger dan de normale die je kan downloaden.
Het is een eigengemaakte roltrap die op mijn screenshot getoond zijn. Er waren geen bestaande roltrappen die zo hoog gaan (het viaductstation bevindt zich namelijk op +15 meter hoogte). Overigens geldt datzelfde voor het station; het is een vrij complexe kruising, waarbij twee spoorlijnen op twee verschillende hoogten gekruist worden. Om die reden heb ik het hele bouwwerk in 3ds max (de commerciële versie van Gmax) zelf gemaakt.
Als er (specifieke) behoefte voor die roltrap is, kan ik hem natuurlijk online zetten. Wel is het momenteel (nog) zonder animatie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen