Ik doe je het niet na! Maar kijkende naar de ICR rijtuigen krijg ik het idee dat er iets niet in verhouding is, of het komt door het perspectief. Ik kan gelijk niet zeggen wat ik er niet vind kloppen, maar het lijkt me in de verhouding van de gele/blauwe band en de ramen te zitten.
Heb je nog andere screens met aangezichten van de rijtuigen?
In het teken van feedback, waar je misschien iets mee kunt:
- De bogeys/draaistellen lijken mij te ver naar binnen - De ICR op jouw screenshots heeft aan beide kanten smalle deuren, dat is in het echt volgens mij alleen aan de rechterkant. - Er mist een raam op het balkon naast de smalle deur
Voor de renovatie/modificatie waren de logo's zwart en zo te zien heeft Citypendel die versie gemaakt gezien ook de ramen die open kunnen aan de bovenkant. Het interieur is echt top!
- De ICR op jouw screenshots heeft aan beide kanten smalle deuren, dat is in het echt volgens mij alleen aan de rechterkant.
Volgensmij zitten die smalle deuren op plekken waar bijvoorbeeld een WC naast de deur zit. Overigens zie ik wel degelijk verschil tussen de linker en rechter deuren, op de 1e screen is dat bij de rechter deuren wel te zien.
Het verschil is alleen niet groot genoeg, daarnaast lijkt de bak te hoog waardoor het dak weer te laag is, zien de ramen er wat te groot uit en zijn de apparaat kasten ook te klein, moet dichter bij de rails. Draaistellen, lijken ook wat klein. Ik zeg ziet er mooi uit, maar probeer tekeningen te bemachtigen.
Groeten Edwin.
Edit: http://www.martijnhaman.nl/ als ik tekeningen van rijtuigen nodig had dan mailde ik deze man, hij heeft echt alles volgens mij.
Trainz Versie: 2007
Hey Allemaal!
Bedankt voor de reacties en feedback!
Ik ben nu met de ramen bezig, en naar mijn idee is het totaalplaatje al een stuk beter! De draaistellen zal ik ook nog aanpassen. Bovendien kan ik de rechterdeur nu wat verbreden, aangezien de ramen minder ruimte innemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen