Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
michael1995 schreef:
@Aron, Mooie screens, Denk dat je nieuwe creatie t negenoog is. Mooi werk! Is die ook al beschikbaar?
Bingo! De Nederlandse variant was nog niet beschikbaar voor Trainz, dus ik dacht, ik bouw hem maar even. Momenteel is het niet online beschikbaar, maar waarschijnlijk zal het binnenkort online verschijnen. Ik wil ze eerst nog even uitvoerig testen.
Maurice schreef:
Denk het niet... @Aron, die negenoog is toch een creatie van Dylan met de textuurs van jou Neemt niet weg dat het er heel goed uitziet!
Het mocht wellicht Dylans wens zijn om negenogen voor Trainz te hebben, doch heb ik ze zelf gecreëerd! Wel heb ik een tutorial over gmax aan Dylan gegeven, misschien ben je hiermee in de war? Nog steeds niet overtuigd, zie dan het volgende screenshot:
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
@Maurice: mooi gecensureerd plaatje... Maar ik snap de verwarring, een negenoog bouwen is natuurlijk ook zoveel makkelijker dan een huisje.
De nieuwe screenshots: Met mijn Hannoverse TW2000-tramvoertuig naderen we de Boswijkselaan.
Het wisselsignaal en negenoog indicateren een reisvoorzetting op het spoor naar links. (Merk trouwens de fout in de negenoog op: de negenoog voor richting rechts staat niet op rood. Hiervoor probeer ik nog een oplossing te vinden, maar ik ben bang dat mijn Trainz-scripting-vaardigheid tekortschiet).
Enfin, de tramrit eindigt op tramhalte Station Gravenbosch-Centraal. Let op: Links uitstappen!
Ahhh, Aron, wat heerlijk om dat negenoog én het wisselsein te zien. Snel online zetten dus! Érg tof om te zien, inspirerend ook.
Je bent al eerder vriendelijk gevraagd om niet te vragen wanneer dingen klaar zijn, deze opmerking heeft precies dezelfde strekking. Met dit soort opmerkingen benadeel je anderen alleen maar, want je denkt toch hopelijk niet dat Aron door deze opmerking de spullen sneller gaat vrijgeven, of geloof je dat echt? Zie dit als een laatste vriendelijk verzoek om op te houden met dit soort vervelende opmerkingen. Laat het gewoon alleen bij positieve steun, zoals de rest van je bericht, en wacht verder gewoon af net als iedereen.
Nou nou, wat een overhaaste conclusie. Ik bedoel alleen maar dat ik deze graag online zou zien, ik leg geen enkele druk op Aron, waarmee ik overigens vriendelijk mailcontact heb en naar mijn mening prima begrijpt dat het alleen een enthousiast commentaar is op wat hij laat zien.
@Leen: Ze zouden wel gek zijn bij het NSM om de NS Kameel naar de sloop te bonjouren Zover ik dit treinstel ken is het ooit een Directie treinstel geweest,en er is er maar 1 van!!!
Dank jullie wel mannen, Gert ik weet dat ze FON heten gevolgd door een nummer en dat ze van Denlog zijn. Helaas kan ik niet zien uit welk pakket ze komen, maar hier is een link waar de pakketten te downloaden zijn: http://denlog.trainzup.com/?cat=9
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen