Ik heb je VTG even van dichtbij bekeken in trainz, de 2 dingen in de skin die me opvallen zijn dat het logo niet helemaal goed is en de verticale lijntjes lopen ook niet goed. Verder zie ik dat de Falns voor trainz niet gelijk is aan de Falns die op de foto staat, maar daar kan jij ook vrij weinig aan doen.
Die verticale lijntje komen gewoon niet goed uit, als je aan kan A alles gelijk heb zitten zit het op kant B weer onregelmatig. Er is veel verschil, tussen Flans, zo heb je type 183 en 121, ook de draaistellen die eronder horen zijn niet correct moet zijn Y25.
Maar goed, zoals je misschien kan zien heb ik die fouten zelf ook gemaakt, gas op de plank en je zit er niks van
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Ik vind het een prima reskin. Alleen wat anderen hierboven al zeggen, even kijken naar het logo. En ach, wie let er nu op draaistellen tijdens het rijden.
Dat is met modelspoor ook altijd. Wil je het echt perfect dan moet je; een betere engine hebben voor je trainsimulator anders wordt het nooit zoals in het echt, en dan zou je de beschikking moeten hebben over het gehele archief met tekeningen en andere details, zodat je het tot in de puntjes kan namaken, gaat gewoon niet lukken om het perfect te krijgen. Daarom zeg ik ook alleen het uitgerekte logo verbeteren en het oogt prima, nu is het te duidelijk dat er iets niet klopt aan de wagon.
Ik heb je VTG even van dichtbij bekeken in trainz, de 2 dingen in de skin die me opvallen zijn dat het logo niet helemaal goed is en de verticale lijntjes lopen ook niet goed. Verder zie ik dat de Falns voor trainz niet gelijk is aan de Falns die op de foto staat, maar daar kan jij ook vrij weinig aan doen.
Voor de rest ziet hij de skin er prima uit
Ik kan het gelukkig veranderen, dus dat gaat zeker gebeuren. Ik kan gewoon eerst de lijntjes gebruiken en daarna pas het VTG logo erop plakken. Ik heb al wat geprobeerd, lukte aardig. Dus ik probeer maar gewoon wat en maak wat meer versies van de zelfde. Dan kunnen we gewoon kijken welke het beste gelukt is. Het moet makkelijk op te lossen zijn.
Jeroen schreef:
Mijn idee, mijn reskins zijn ook niet het verre van perfect. Er mankeerd altijd wel wat aan ten opzichte van het groot bedrijf.
Misschien wel, maar het valt niet op. Zo goed doe je het dus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen