Station Utrecht Zuilen. Nieuw Station met twee middenpsoren voor de Stoptrein en twee buitensporen voor de Intercity Utrecht Amsterdam. Plezier met de Hobbie Walter
Utrecht Centraal vordert Utrecht Noordzijde. De Engelse wissels moeten nog grotendeels gedaan worden. Met het Beatrixtheather op de achtergrond. Het taxiplatform met de Buurtsporen op de achtergrond.
Mooie screens Barrie , maar wat mij opvalt is dat je geen gebruikt maakt van de engelse kruiswissels .. als ik het goed zie heb je of gebruik je alleen maar een kruis zie plaatje 1 en 2 ...
Ga je dit nog veranderen of heb je dat al gedaan ?
Hallo Gert, De Engelse wissels moeten er nog in haha. Zijn er 30 op de Noordzijde, dus een puzzeltje. Hier nog eenuitzicht op Abcoude. Het Aquaduct is in gebruik en de rails bij het oude Station wordt afgebroken. De ICE richting Utrecht en de VIRM naar Amsterdam. Plezier met de Hobbie Walter
mooie platen van een mega route, Walter. best handig, als je op de roltrap staat, kan je meteen koffie pakken. je krijg er dan wel hoofdpijn van, maar niet van die koffie. vr.groet, willem
Dank voor de complimenten en opmerkzaamheid. De roltrappen komen in orde Hier twee van de drie uitgaande richtingen ten Noorden van Utrecht Centraal. Richting Amsterdam en richting Woerden. Dankzij de inzet van zeer gewaardeerde Contentbouwers is de omgeving zeer realistisch weer te geven. De bruggen over het Amsterdam-rijnkanaal zijn formidabel. Viersporig richtin Amsterdam. Tweesporig richting Woerden Een een overzicht Plezier met de Hobbie. Walter
Station Utrecht Overvecht. @Maurice: Ik sluit niks uit. Vanuit Utrecht zijn er vijf richtingen te bouwen. Prioriteit ligt bij Woerden en Amsterdam. Maar Hilversum is niet echt ver meer
@Maurice. Dank je wel voor de aangeboden hulp. Bij Haarlem heb je de route al fantastisch verrijkt! Als ik behoefte heb aan plaatjes dan meld ik me. Op dit moment toch wel het tamelijk uitdagende Utrecht Centraal van Engelsewissels aan het voorzien. Het is WIP! Plezier met de Hobbie. Walter
De Kruising tussen Woerden en Utrecht. De aftakking richting Breukelen. @Koos: Elders heb je gevraagd hoe die zijkant heet: fat:crossoverRampST Verder even terug naar Haarlem-Zandvoort. Station Overveen, mooi gelegen tegen een beboste duinrand. Gezien het weer en het lange weekend volgt er nog wel meer Plezier met de Hobbie. Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen