----CENSUUR---- .. heb een oud project nieuw leven ingeblazen en tis n beetje laat geworden .. tja dat krijg je als je bezig bent ..hehe // Ook deze binnenkort in dit theater (voor kerst)!!
Ziet er inderdaad super uit Arjan , eindelijk een fatsoenlijke Plan W .. Is het misschien ook mogelijk om een ICK te doen ?Of is daar geen mooie mesh voor ?
Ach jah , der zijn nog zoveel wagons en treinstellen die gemaakt of gereskind kunnen worden.. Maar niet alles is er om te reskinnen of de zin.
Trainz Versie: 2006
Hallo Arjan,
We kennen elkaar al flink wat jaren en na.v. onderstaande quote stap ik voor 1 keer uit mijn comfort zone.
Citaat:
Ook deze binnenkort in dit theater (voor kerst)!!
Prima en gelukkig want dit "Silberlinge" project staat al behoorlijk wat jaren uit nietwaar. Bekijk aub alle Plan W verschillen nog een keer voordat deze wordt gepubliceerd, t.o.v. een "Silberlinge" heeft Plan W in de middenbak 1 raampartij minder (5 ipv 6) en ligt de instapdrempel flink wat centimeters boven de wagonbodem.
Als je dat kan aanpassen en de klasse aanduiding ed nog een stuk over de breede deurstijlen kan schuiven heb je veel beter eindresultaat. Ik vertrouw erop dat dit lukken gaat.
Hey Wilko, goed je weer eens te horen. En wat betreft "comfortzone", ach je mag toch verwachten dat we allemaal een beetje gegroeid zijn. Dus ook wat tegen kritiek (al dan niet opbouwend) en aan/opmerkingen moeten kunnen. Ik ieder geval wel (denk/hoop ik) Maar terug te komen op je schrijven, je hebt helemaal gelijk, alleen .. en dit moet voor vele oud nieuws zijn .. hehe .. ik moet roeien met de riemen die ik heb, veel kan je aanpassen idd dmv photoshop ed. (denk aan textures maar ook aan alpha kanalen), maar ook helaas heel veel niet! Ik zal eens kijken wat er mogelijk is. Toch (en dit is algemeen bedoelt), als je het model/content niet mooi vind of de moeite niet waard, of weet ik veel wat .. dan laat je 'm terzijnertijd linksliggen Ik blijf (zo nu en dan) toch wel doen wat ik leuk en goed acht of acceptabel vind Maar des al niet te min .. scherp opgemerkt kerel :p
Wat zullen we zeggen,....in het land der blinden is een éénoog koning.... Geloof in de beste bedoelingen van de mens... In geval van reskins, mensen houd uw handen wijd open en VANG... Het is zoiets als de paard en zijn bek
Complimenten voor het fraaie Reskin werk AO. Treinen zijn in het gebruik nooit brandschoon en deze reskins maken alles nog meer realistisch. Plezier met de Hobbie.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen