Zo gaaf, rij daar door de weeks elke ochtend met de brommer langs, links niet op het screen kom ik dan van een houten (brom)fietspadbrug. Daar zit zo'n leuke hoppel in, vol gas en met beide wielen van de grond dan, haha. Gaaf vooral door de herkenbaarheid, erg mooie route gaat dit worden!
Puik werk Maurice!! En zoals Edwin al aangaf was ik met mijn puch maxi 70cc in mijn brommer jaren kennelijk niet de enige die royaal gebruik maakte van die spring schans hahaha,al was dat in 1991
Gil, met standaard 50cc onder mijn honda MB, vol gas in z'n vier en een beetje trekken, komt hij wel met twee wielen van de planken daar eigenlijk maar eens kijken of we die schans eens in trainz kunnen krijgen voor Maurice.
Gil, met standaard 50cc onder mijn honda MB, vol gas in z'n vier en een beetje trekken, komt hij wel met twee wielen van de planken daar eigenlijk maar eens kijken of we die schans eens in trainz kunnen krijgen voor Maurice.
Groeten Edwin.
Die brug met schans is welkom en hard nodig.
Jeroen schreef:
@Maurice. een trackbed in dezelfde kleur geeft iets meer sfeer misschien...
Weet jij waar ik de trackbed vandaan kan halen? Want dacht er zelf ook al aan.
Ik zou ook een rail soort nemen met een bruinere/viezere ballast, er zijn nieuwe stukken bij maar het grootste deel is veel bruiner dan de door jou gebruikte tracks, is een suggestie maar geeft denk ik iets meer de juiste sfeer.
Vandaag heb ik weer Haarlem (station) en Nedtrain onderhanden genomen, met het volgende resultaat: De kruiswissel is nu een heel stuk naar achter verplaatst.
Ohja, nog een bedankje voor Gil! Als hij mij niet zijn route map (Zandvoort regio) had gestuurd was ik geen meter opgeschoten! Daarvoor bedankt!
Nu eens wat screens van plekken waar ik nu mee bezig ben, zoals knooppunt Rottepolderplein (dacht vroeger, eigenlijk gister nog, dat het knooppunt bij Rotterdam lag. Weer wat nieuws geleerd! ) wat direct tegen het spoor ligt, vlakbij Halfweg: (Nu nog goede straatverlichting... )
Mooie oplossing met de perrons! Maakt het net een beetje meer de werkelijkheid, alleen aan de Amsterdam kant wordt het lastig de perronkap te buigen... Maar complimenten voor het strakke sporenplan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen