Veel treinen die ik van Auran download (vooral dat van Stevado) , worden niet zichtbaar in Railyard of in het spel. Ik heb dit probleem bij TRS2004/2006/2012 Ik let er op dat ik het gehele pakket met alle benodigdheden heb gedownload (met download helper), maar helaas niks. Vreemd genoeg kan ik de Koploper KLM wel zien en spelen, maar de normale versie en de olympische niet. Hetzelfde geld voor Plan V, Jules enz.
Verder, voor dat je links en rechts gaat vragen waarom een content het niet doet, raad ik je aan het forum door te nemen. Het content manager is vaak, en zelfs meer dan vaak een baken in de mist... Succes
Qua missing kuids..even google'n of op t dls kijken,voor trs 04 en 06 is t zeker beschikbaar op t dls. Je kan ook overwegen om de payware versies van Stevado te kopen,die zijn zeer fraai
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen