Met Path Rule Control Amsterdam CS Westzijde uitgetest. De Wisselstraten zijn op deze wijze eenvoudig te berijden. Het PCR Path is geprogrammeerd vanaf het Inrijsein Amsterdam CS Westzijde (ongeveer waar de film begint) tot aan het inrijsein van het betreffende perron. Op deze wijze wordt de wisselstraat snel vrijgegeven voor een volgende trein.
Mooi hoor, overigens had ik in het begin zoiets van hmmm Amsterdam even goed kijken, herkende het niet direct, mede ook omdat ik amper de westkant opreis hoor. Maar toen je draaide met het beeld, damn he....
zoooooo herkenbaar de pontjes, het Ibis hotel, de Terminal met een cruiseschip... Mijn complimenten en dan heb ik het nog niet eens over het path control gedoe.
De route Amsterdam CS - Amsterdam Muiderpoort. De Tramlijn van Amsterdam CS naar de Piet Heintunnel Fyra passeert de Zeeburgerdijk in het Oostenlijk Havengebied. De Wijttenbachstraat bij Station Muiderpoort Het Muiderpoortstation
Puzzelen met Duivendrecht. In totaal 3 niveau's sporen van NS en GVB. Met standaard onderdelen redelijk wat kunnen combineren. Plan V komt vanaf Schiphol - RAI binnen. Met de Arena op de achtergrond. De bovensporen zijn de richting Amsterdam CS en Utrecht. In het midden stopt de Metro. VIRM klaar voor vertrek richting Schiphol Het middenniveau met de Stationshal en de VIRM richting Schiphol De Stationshal. Plezier met de Hobbie Walter
Station Amsterdam Bijlmer ArenA Stationsnaam in aanbouw. De weg onder de Arena door. Ook hier GVB en NS samen op één station. Overkapping goed kunnen opbouwen met standaard overkappingen. De Ingang Redelijk gespannen gezichten met Real Madrid, Manchester en Dortmund op bezoek.
ooh... Ik ben ZO jaloers. Hoe doen jullie dat toch. Zou je het heel erg vinden als ik jouw duivendrecht en bijlmer arena zou mogen gebruiken? Ik ben bezig met de Gaasperplas-Gein lijn, tot Van der Made weg (voor nu) en Bijlmer arena en duivendrecht zouden een aanwinst zijn daarvoor. De andere stations zal ik wel zelf proberen uit te vogelen, als Trainz binnen is Als je het liever niet hebt, snap ik het ook wel. Ik google wel wat. En wat voor programma gebruik je?? om dat te maken?
De voortgang van Amsterdam. Muiderpoort-Amstel uitgewerkt DDAR bij Muiderpoort. Perron is nog te kaal Muiderpoort - Amsterdam Amstel De Metrosporen komen tussen de treinsporen bovengronds bovengronds. Station Amsterdam Amstel De Overkapping is eigenlijk plat, maar dit exemplaar is zo mooi dat ik de vrijheid neem er een puntdak van te maken. @Nator: De Stations Duivendrecht en Bijlmer ArenA zijn opgebouwd uit standaard Trainzonderdelen. Die zijn niet los vrij te geven. De Googleombouwmodellen (Arena etc..) zijn vanuit Google om te bouwen. Daar zijn Tutorials van geschreven. De route in zijn geheel wordt een vervolg op Netherlands West 2.0. Dat komt ooit in de Dowmloadsectie. Maar wanneer??? Plezier met de hobbie. Walter
Rotterdamse nostalgie met 1100 1200 en 1300 serie in blauw. In het echt zonder haperen maar een filmpje maken kost nog al wat computerkracht Plezier met de Hobbie Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen