Ik ben al een hele tijd bezig met een fictieve route, ik denk zo'n half jaar nu al. De route zelf telt al dik 50 basemaps en ik ben nog lang niet klaar ermee. Ik ben begonnen met het bouwen van een fictieve Nederlandse route, maar al snel wilde ik meer variariteit geven aan mijn route, voornamelijk door de grote hoeveelheid aan hoogwaardige content op buitenlandse sites. Daarom heb ik besloten om naast Nederland ook andere Europese landen te bouwen. Hier enkele screenshots van wat ik tot nu toe heb gebouwd in een half jaartje.
Emplacement van Haege, Class 66 British railways staat te wachten op nieuwe cargo
Haven van Haege
Electrische centrale nabij Westerkerk, met Hollandse glorie (Shell) op de voorgrond
Station Westerkerk
Velden nabij Haamskerk
Station Haamskerk
Haamskerk
Uitzicht over Burght
Station Burght
Duitse grens
Oudveen
Wisselstraat station Nieuwveen
Hanzebrug over de rivier
Per trein richting de kust
en nu voor de grote vraag: Waar is dit in Europa gemaakt?
En we gaan weer verder! Station Nieuwveen wordt druk verbouwd op dit moment, er komt een tunnel onder het station en een weg die het station aan de zuidkant doorkruist.
Het is nog lang niet af, maar het is een fijn project om aan te werken!
Sporen,bvl en wissels zijn met aandacht gelegd,zoals t hoort. En qua omgeving is ook zeer creatief omgesprongen,leuke treinen in beeld..kortom heel goed bezig!
Dankjewel allemaal Soms bouw je in het onbekende en dan heb je soms wel wat hulp nodig! Dus dank voor creatie is zeker leuk!
Ik ben begonnen aan het bouwen richting onze zuiderburen, alleen wordt dat niet heel groot, want ik wil vooral richting Frankrijk (waardoor ik door België heen moet)!
Station Visé, locwissel van SNCF en NS. Bovenleiding ligt alleen op spoor 1, want hier komen electrische treinen aan.
Iemand btw nog een tip waar goede belgische bovenleiding te downloaden is? Het DLS materiaal wat ik heb gevonden tot nu toe is erg weinig en bestaat alleen maar uit een 1+2 track variant en totaal niet aansluitbaar!
Ik heb begin was ik nog geneigd te zeggen, "It's not my cup of tea ", maar ik heb steeds meer bewondering over de invulling van het landschap.... Vooral het stukje Visé..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen