Bij het installeren van de route van Sam in mijn Trainz 2010 krijg ik de sessie niet te zien in het lijstje. Wat kan ik daar aan doen? Moet ik de Trainz build in versie wijzigen in het config bestand? en zo ja welk nummer moet ik dan pakken?
Trainz Versie: 2009
Gaat het om de route en sessie (Zuid) Nederland (kuid:173629:1610 en kuid:173629:1596)?
Er zit een foutje in de config.txt van de sessie. In de regel "map-kuid" staat een verkeerd kuid-nummer: map-kuid <kuid:173629:1609>
Verander het laatste deel van dit nummer in 1610 om de sessie zichtbaar te maken.
Even opletten: Het kan zijn dat de sessie bij een andere route hoort of bij een andere versie van dezelfde route, waardoor de sessie misschien niet goed werkt. In dat geval a.u.b contact opnemen met Sam om de download aan te laten passen.
Heel erg bedankt JPS Dat was inderdaad de fout en tegelijkertijd de oplossing dus. Ik heb het nummer veranderd en ja hoor nu staat ie in de lijst en ik stap in de rijdende VIRM. Een blij mens erbij groetjes uit Zweden Ruud
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen