Trainz Versie: 2009
Bedankt team voor het uitbrengen van de route.
Locje06 schreef:
Even een vraagje over de 73 pagina lange Kuid-table: hoe kun je die content het makkelijkst binnen halen?
Mvg L0.6
downloaden en opslaan bij Exel of word? het is het kuidtabel.
Koos schreef:
Ik heb de route een stukje bereden en ik vind het echt supergaaf. De bovenleiding is op grotere stations wat vreemd. (Staan scheef en soms op 't spoor). Ook missen sommige stations stukjes perron (vooral het midden van de perrons is weg).
Groet,
Koos
Waar koos is de bovenleiding wat vreemd, het is voor mij te veel om alles na te kijken, en voor de missings blijven downloaden.
Vincent schreef:
Ziet er weer mooi uit sam, volgens mij ben je gewoon heel nederland aan het maken
Ik zie wel waar het eindigt Vincent, voorlopig nog geen haperingen met de treinen.
Bedankt weer voor de vele aanmoedigingen, dit geeft mij extra stimulans om door te gaan. gr Sam
Hoi Sam. Ik heb een tijdje van je route genoten. Het draait in ieder geval goed. Je hebt goed het onderscheid weten te maken tussen algemeen (ruwbouw) en gedetailleerde bouw. Je zit er precies tussen in, echt perfect.
Vooralsnog heb ik weinig ontbrekende objecten. Het enige probleem is de bovenleiding, zie onderstaande foto.
De hele bovenleiding veranderen voor bovenleiding die wel geschikt is voor 2009 en hoger. De gebruikte BVL is oorspronkelijk voor 2004 gemaakt. in 2009 en 2010 krijg je dus deze fouten.
Hallo die Koos.
Hierbij mijn foto van de zelfde plek, en je ziet bij mij niks aan de hand. Misschien komt het door het overbrengen van mijn pc naar de jouwe en dat het onderweg een stootje heeft gekregen. ff rechtzetten dan maar Koos.
yellowcake schreef:
De hele bovenleiding veranderen voor bovenleiding die wel geschikt is voor 2009 en hoger. De gebruikte BVL is oorspronkelijk voor 2004 gemaakt. in 2009 en 2010 krijg je dus deze fouten.
Dat hoeft dus niet want ik draai ook op trainz 2009 en alles is oké. Ik denk dat het komt omdat jij 2010 gebruikt, kijk ook maar naar de rails, die is anders dan bij mij. Ik heb ook 2010 geprobeerd en kwam tot de conclusie dat 2010 niet alles overneemt zoals het hoort, daarom overgegaan van 2004 naar 2009. En je hebt ook nog niet alles gedownload zie ik. Veel plezier verder aan de baan.
Groetjes Sam.
De route Zuid Nederland is vrij gegeven, zie Downloads-Routes en Sessies.
ik heb in trainz 2009 precies het zelfde probleem bij die bovenleiding, ik gok erop dat Sam zijn trainz niet gepatched heeft, ik heb mijn trainz gepatched tot SP4, waarbij trainz 2009 vrijwel gelijk oploopt met trainz 2010. In een up to date versie van trainz 2009 en trainz 2010 krijg je dus zulke fouten met die bvl
michaeloosten1996 schreef:
ik heb in trainz 2009 precies het zelfde probleem bij die bovenleiding, ik gok erop dat Sam zijn trainz niet gepatched heeft, ik heb mijn trainz gepatched tot SP4, waarbij trainz 2009 vrijwel gelijk oploopt met trainz 2010. In een up to date versie van trainz 2009 en trainz 2010 krijg je dus zulke fouten met die bvl
Wat is gepatched?
Groetjes Sam.
Micheal bedoelt dat je jouw trainz versie nog niet hebt geupdate naar service pack 4. Dat mijn sporen anders zijn, heb ik zelf gedaan. Ik heb namelijk de sporen vervangen door RTS tracks. Die vind ik zelf mooier. Objecten kun je heel makkelijk vervangen door in bouw-modus in het menu de optie 'replace assets' te gebruiken.
Dit bericht is voor mij gelijk een test. Het is namelijk vanaf mijn mobiel verstuurd.
Koos schreef:
Micheal bedoelt dat je jouw trainz versie nog niet hebt geupdate naar service pack 4. Dat mijn sporen anders zijn, heb ik zelf gedaan. Ik heb namelijk de sporen vervangen door RTS tracks. Die vind ik zelf mooier. Objecten kun je heel makkelijk vervangen door in bouw-modus in het menu de optie 'replace assets' te gebruiken.
Dit bericht is voor mij gelijk een test. Het is namelijk vanaf mijn mobiel verstuurd.
Groet, koos
Trainz 2004 was geupdate tot service pack 4. Trainz 2009 is geupdate tot http://download.ts2009.com/Beta/40040_to_41844.exe. Verder zie ik geen nieuwe updates.
Groetjes Sam.
Station Nijmegen Dukenburg
Even een testritje gemaakt van Nijmegen naar Deurne met de stoptrein via Den Bosch en Eindhoven. Hier op perron 1 de IC van Venlo naar Den Haag Centraal, en ik ben wachtende op het vertrek van de IC, om daarna weer verder te rijden richting Helmond.
groetjes Sam
Even dit, de route staat geshikt voor TRS04, maar dat is ie niet , er staat ook in Build 3.1 dus daar sta ik niet zo gek van te kijken, maar ik vindt het wel jammer.
HansKarsten schreef:
Hoi met Hans,
Even dit, de route staat geshikt voor TRS04, maar dat is ie niet , er staat ook in Build 3.1 dus daar sta ik niet zo gek van te kijken, maar ik vindt het wel jammer.
Groet uit de Keistad
Erg vervelend van dit alles Hans, want ik ben begonnen met 2004 en pas vorig jaar overgezet naar 2009, dus dan zou je denken dat het zeker te zien moet zijn op 2004.
Ik hoop dat dit zal helpen Hans
Gaat het om de route en sessie (Zuid) Nederland (kuid:173629:1610 en kuid:173629:1596)?
Er zit een foutje in de config.txt van de sessie. In de regel "map-kuid" staat een verkeerd kuid-nummer: map-kuid <kuid:173629:1609>
Verander het laatste deel van dit nummer in 1610 om de sessie zichtbaar te maken.
Dit staat te lezen bij problemen trainz onder kopje sessie niet zichtbaar.
jaap6666 schreef:
Ik herken het helemaal! alleen is er ondertussen wel een lift aan de brug gemaakt.
Bedankt voor de melding Jaap, zo zie je maar dat telkens er wel iets veranderd op het spoor. Ben er zelf voor het laatst 2 jaar geleden ( nieuw Station Mook Molenhoek) langs geweest. Vandaar deze uitgave van Heydendaal. Ben wel benieuwd waar die lift dan nu staat en of dat aan alle twee de perronnen is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen