Een daar was ik weer, met een nieuw dingetje, ATBvv, 2 bakens, schoon en vuil, een schakelspoel en een ATB kast. En nee, het is niet een werkend ATBvv systeem
Gaaf Michael. Dat zijn nou echt van die kleine hebbedingetjes die een baan echt compleet maken. Leuk al die grote gebouwen, bomen en planten.. maar dát soort dingetjes maakt het slot.
Hehe wat jammer dat ze niet werken haha, degene die zich daar op stuk bijt krijgt een dikke pluim Mooie content, ik zal ze zeker een plaats geven op mijn route!!
Ik vind de texture van de schone baken een beetje wazig,maar de rest is wel heel mooi!
Ik vind het eerder andersom, maar meningen verschillen, aanschouw de texturen van de bakens en oordeel nogmaals(de vuile is vaaggenoeg gespiegeld geworden, dit is ingame niet zo door de mapping van de baken :
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Ik ben een tijdje hier niet meer geweest, maar je hebt me wel verast met je voorraad aan schitterende contents! Ze zien er allemaal goed uit. Vooral die SLT vind ik erg goed nagemaakt!!!
ffe een ingame screen van ATBvv, toegepast zoals het hoort te zijn. ATBvv baken zijn ongeveer, 3, 30 en 120 meter van het sein geplaatst, de Gele Aansluitkast staat vlak achter het sein. ATBvv word niet op alle seinen toegepast, slechts op seinen met een verhoogd risico op een STS (Stop tonend sein passage) In dit geval dus spoor 1 te Wolvega, welke sinds 3 weken ATBvv heeft, vreemd, want dat spoor word bijna nooit gebruikt.
Ik vind de texture van de schone baken een beetje wazig,maar de rest is wel heel mooi!
Ik vind het eerder andersom, maar meningen verschillen, aanschouw de texturen van de bakens en oordeel nogmaals(de vuile is vaaggenoeg gespiegeld geworden, dit is ingame niet zo door de mapping van de baken :
De kleur geel van de schone wijkt af dan die van de vuile, en dat heeft te maken met de belichting iets wat je simpel kan verhelpen. Dat heeft niks met wazig te maken maar met contrast. Ik denk dat deze foto met een redelijk eenvoudige camera gemaakt is, en met eenvoudig bedoel ik dat je weinig hand matig kan instellen.
(almost) ready for release: Screentje met uitleg over de afstanden tussen het sein en de bakens. Uiteindelijk zal ik in de download nog wat uitleg geven, in principe is dit geen lastige set om toe te passen.
Behalve de Bakens, schakelspoelen en ATB kast zit er ook een kabel in het pakket, op de screen ook wel te zien in het midden van het spoor. Deze kabel word geleverd als 50 meter lange kant en klare kabel voor rechte stukken, maar ook als spline en 2 losse eindstukjes, makkelijker voor in bochten. Een iets lager shot zodat je kabel iets beter kan zien: Setje gaat vandaag nog de uploader in
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen