prachtig, ik wil de route ook graag rijden. Ik hoop dat er ook een sessie bij zit. Heb namelijk geprobeerd voor Barrie's route één sessie te maken, maar het ontbreekt mij aan de nodige documentatie op dit gebied helaas.
zoals ik zei op de vorige pagina , zit ik deze week voor werk in vlissingen... Maar ik slaap in een pension in Souburg en ra ra ... tegenover het station.
Dus heb net ff foto's gemaakt,station souburg komt volgende week jou kant op mocht je daar in iig belang bij hebben... Heb ook nog wat andere foto's van het station als je ze wilt mail me dan ff...
Ook het gebouwtje tegenover het station , met graffiti komt eraan.
Trainz.nl bestaat al bijna een jaar niet meer. Dit is het enige wat er nog wordt weergeven op de bestaande url. Zonder schromelijk te overdrijven denk ik dat we een veel beter alternatief hebben neer gezet, toch?
En hoelang staat dat daar al? Veel te lang naar mijn mening. Had hooguit 2 maanden moeten duren nadat ze dat erop hadden gezet. Duurt nu alweer bijna een jaar volgensmij
Beste Sam, ik heb alleen een cdp'tje gehad met daar in een gebouw Snatch bedrijfspand,<kuid2:173629:21289:1> Zou je zo vriendelijk willen zijn de route te uploaden?
Trainz Versie: 2009
Jeroen schreef:
Beste Sam, ik heb alleen een cdp'tje gehad met daar in een gebouw Snatch bedrijfspand,<kuid2:173629:21289:1> Zou je zo vriendelijk willen zijn de route te uploaden?
Dit is de upload van mijn eigen content,als het goed is moet er nog meer op staan.
Heb gisteren alles geupload naar Thomas, die vroeg erom,
Hi Sam, Kan je me de upload ook even sturen , die is ook niet echt goed doorgekomen.
Hier nog even het totaal plaatje betreffende de Zeeuwse Lijn, ook wel Lijn F of Staatslijn F genoemd is de spoorlijn die Vlissingen, Middelburg, Goes en Bergen op Zoom verbindt met Roosendaal.
Het wil niet lukken met de upload naar trainzonline.nl, (goed geschreven nu) misschien zijn er bollebozen hier die mij dit kunnen uitleggen, heb trainz 2009.
In trainz 2004 ging je naar custom/Maps/ en dan je route in een zip file zetten, dat weet ik nog.
maar in 2009 gaat het anders en hoe ?????????????????????????????????????????
Ga naar de content manager, en sla dan de betreffende route op als CDP (Rechterklik op de route in content manager en klik op de optie "opslaan als CDP" of "Save to CDP..."). Daarna kun je met een programma zoals winrar er een zip-bestand van maken en dingen toevoegen. De CDP kun je opslaan op je computer, dus moet je handmatig toevoegen aan de zip.
Zuid Nederland is nu klaar. Begonnen met de provincie Gelderland en wel het station Wijchen,gezien vanaf de top van de molen. Aankomst van de stoptrein 4433 op spoor 1. spoor 2 richting Nijmegen.
tjonge, tjonge, tjonge, tjonge, tjonge, tjonge nog aan toe. wat ik tot nu toe gezien heb, is bijna alles wat onder de rivieren een spoor heeft. ben ik even blij dat vandaag mijn eerste vakantiedag is, kan ik hem meteen proberen. uitrijden zal wel niet gaan, want wat ik gezien heb, had ik al een uur vertraging opgelopen. een hele vette dikke pluim, Bedankt Sam.
Ik heb de route een stukje bereden en ik vind het echt supergaaf. De bovenleiding is op grotere stations wat vreemd. (Staan scheef en soms op 't spoor). Ook missen sommige stations stukjes perron (vooral het midden van de perrons is weg).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen