Voorlopig even geen nieuwe gmax creaties van mijn kant. M'n videokaart is (een soort van) stuk, Gmax hapert heel erg, zelf simpele foto bewerking programma's van windows zorgen er al voor dat de driver van de kaart crasht. driver al opnieuw geïnstalleerd, videokaart al nagekeken. Tevergeefs, niks werkt. Word wachten op mijn nieuwe snelle laptop die ik eind volgende maand krijg van m'n vader. Trainz loopt gelukkig nog wel redelijk snel, als is het niet meer wat het was. Dus ik ga maar mooi door met Leeuwarden - Zwolle.
Ergens dezer dagen nog wel een release van kokerbalk, deze is af en kan in principe gereleased worden.
Na een HDD crash (Windows schijf, gelukkig niet die met gmax en trainz) een recovery op een oude hardeschijf werkt gmax weer 100% naar behoren, blijkbaar lag het probleem dus niet bij de videokaart, maar bij de Hardeschijf. Al ga ik wel een gloednieuwe HDD kopen, de tijdelijke die er nu in zit is al minstens 8 jaar oud en kan mijn snelheid niet altijd bijhouden
Nouja, omdat dit topic 'Content van Michael' heet en niet 'Computer problemen van Michael' zal ik maar weer content laten zien. Allereerst iets wat nu toch echt wel af is en geüpload kan worden (nu moet ik het ook echt gaan doen), Lage kokerbalk, nu inclusief groene mast en balk: En voor de echte hardcore BVL gebruikers heb ik een hanger ontwikkeld zoals deze veel in moderne tunnels te vinden is, ik vind het op een schaar lijken Lichte versie: Donkere versie:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen