Nah oke jammer dan kijk ik zelf wel maar iiig bedankt iig als ik nog ff wat zin en tijd heb maak ik de laatste wijzigingen in de al aangekondigde emmerstellen klaar en zal ik ze uploaden
ik heb inmiddels voorelkaar gekregen om het motordraaistel er ook onder te krijgen nu wil ik evt nogwat coronas gaan toevoegen maar dit weet ik niet hoe dat moet zou iemand mij daar bij kunnen helpen? ALvast bedankt
ik heb inmiddels voorelkaar gekregen om het motordraaistel er ook onder te krijgen nu wil ik evt nogwat coronas gaan toevoegen maar dit weet ik niet hoe dat moet zou iemand mij daar bij kunnen helpen? ALvast bedankt
Groeten Vincent
Andere coronas? Coronas erbij lijkt me niet... Als dat eerst je bedoeling is contact me maar...
We hebben de attachment maker al geprobeerd, maar zonder goed resultaat. Je moet een aantal veranderingen in de config doorvoeren die bij elk attachment weer verschillend zijn...
Ps. Bogeys is Vincent nu wel gelukt zonder attachment maker!!
@jeroen ik bedoelde met nieuwe coronas om 3 gele toe te voegen en in het geval van die trein met kapotte lamp het efect te verkrijgen dat je ook daadwerkelijk maar 2 lampen heb, en met coronas is dit mogelijk want dan kan je die rechterlamp weglaten
met een beetje hulp van costarider heb ik er nu 2 gele coronas op , en ze werken perfect in surveyor en treindepot.
maar zodra ik in driver ga worden het ineens achterlichten en krijgen ze een rode kleur ik snap er nu helemaal niks meer van. zou iemand hier een antwoord op weten of de oorzaak?
Vooralsnog heb ik de LLCR niet gebruikt. Ik denk dat daar ook de fout zit, dat daar niks mee gedaan is. Vincent zal nog wel een stukje config plaatsen.
@costa rider, ik gebruik de LLCR wel @Edwin, ik post wel even de gehele config want misschien zit de fout ergens anders
Code:
kuid <kuid:454763:1746732195> username "aaaaaaaaaaaaaaaaa lamp test" pantograph <kuid:99999:99103> enginespec <kuid:-1:42004208> enginesound <kuid2:367236:53010:2> hornsound <kuid:454763:800> interior <kuid:454763:8002> engine 1 mass 43000 nightmode "lamp" light 1 script "ns11.gse" class "ns11" light_color 230,200,0 fonts 0 description "NS Plan V ABk reskin of GM's NS plan V online available on Trainz Online" category-class "PC" author "ao_bbe" license "This file is Freeware and is released free of charge for you to use. You may use the model as long as you don't profit, don't change anything and this license stays included. No part of this model or altered model shall be uploaded to Aurans Download station or any other pay-for-access/pay-for-speed website or library, or placed on any compilation medium. Copyright of this model, bogey and textures stays with GM This model is in beta state, available and more info at trainz.nl" kind "traincar" category-region "NL" category-era "1980s;1990s;2000s" trainz-build 2.9
Kijk even naar de koppelpunten via mesh viewer en dan de optie view mesh, dan zie je de koppel punten voor de corona's. Als je het op de manier doet zoals dat bij nieuwste 189's is gedaan is dat geen probleem lijkt me. Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat je wil Wil je de lampen kleur vervangen? Dan is dit allemaal overbodig...
@ sander bedankt voor de tip, ben er nu ook achter dat de corona voor headlight waar nu corona 6 en 7 staat dat verkeerd is moet corona 0 en 1 zijn nu doet die het wel en ook zonder invisible corona
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen