Dank voor de complimenten heren! Het is leuk bouwen in deze omgeving. Ik beveel het iedereen aan Vandaag is Schiedam Nieuwland aan de beurt. Een kruising van RET en NS Fietspaden genoeg. Plezier met de Hobbie. Walter
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
hallo Walter,
mijn complimenten voor je screenshots, het lijkt wel of je ook een schiedammer bent, want je kan aardig realistisch alles neer zetten, want het ziet voor mij alles heel bekend uit.
Het geluk is geheel aan mijn zijde! Station Pijnacker staat op 3D Warehouse. Dank aan de bouwer! Dit gebouw is recentelijk gesloopt. Gebouwd in 1908! Inclusief Interieur! De Stationschef verkocht de kaartjes en bediende de wissels. De Wachtruimte was inpandig en voorzien van kolenkachel.
Wauw dat doet mijn voormalige Pijnackerse hart weer sneller kloppen. Woonde om de hoek! En heb vele malen met de trein naar Den Haag of Rotterdam gereist. Eerst mat 46, toen mat 64, soms een koploper toen de saaie sprinters en toen niks meer.... Kan niet wachten om het op jouw route te plaatsten Barrie40... groetjes uit Zweden
De Hoekselijn vordert gestaag. Hoek van Holland Haven We verlaten Vlaardingen Oost langs de nieuwe Norfolk Terminal Vlaardingen West richting Maassluis De Haven bij Hydro Agri in Vlaardingen.
Prachtig.... wat een speciaal gevoel voor mij. De omgeving waar ik jaren (Randstad) voor mijn werk rondgereden heb, met zowel de auto als openbaar vervoer. Want wie gaat er nu in de spits met de auto van Pijnacker naar de kop van Zuid of het stadskantoor van Den Haag bv? Walter zet het allemaal neer natuurgetrouw. Ben nog steeds druk bezig Kuids te laden, is een heel gepuzzel, maar ook bij mij krijgt het landschap de goede vorm! groeten uit Zweden Ruud
Goed om te horen dat het installatiewerk vordert Ruud. Hier de voortgang van de Hoekselijn. Maassluis West, waar je aardig uit je hemd kunt waaien langs de Nieuwe Waterweg De 9 Flats staan er in het echt ook zo bij. Grensovergang Engeland-Nederland in Hoek van Holand haven Station Hoek van Holland Haven De Stena Line direct achter het Station Plezier met de Hobbie! Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen