Hoi allemaal, vanaf nu laat ik hier ook mijn content zien. Ik ben al enige tijd te volgen op TPNL. Ik ben zelf heel veel bezig met repainten:
RTS: RRF: NS 1600 serie: Repaint op de 1600 serie van GM, de locon 9901/04 zijn te downloaden op TPNL. Br 189: Repaint van de Br 189 van Willeamg en CJ. Metrans 186: Repaint van de SBB Cargo 186 181 High Resolution van Jeroen.
Hopelijk is het wat?
Gr
Maurice
Laatst bijgewerkt door Maurice op 19 sep 2012 07:25, in totaal 1 keer bewerkt.
Zoals ik al zei, nieuw talent! Om misverstanden te voorkomen, Maurice heeft van mij de toestemming de door mij gemaakte reskin van de MRCE uitvoering aan te passen. Verdere toestemming, moet vab CJ187 en WilliamG komen voor wat betreft de 3D.
Leuk die RRF en RTS uitvoeringen van de G2000, bij die RRF kwam ik in de knoei met de textures. Metrans is ook leuk!
Er is al een mail naar Aonl gegaan, voor release. Inmiddels hebben we ook de RTB G2000 in het zwart en de G2000 van Husa. Voor wat afleiding, hebben we een loc van AM gerepaint, hij bestaat al maar dat geeft niet.
Ghhehe. Ziet er inderdaad leuk uit! Ik ga je wel even in de rede vallen en Jeroen ook, jullie zeggen HR... Die letters zijn geen HR maak dat de kat wijs. Dus dat is 't enige verbeter puntje. De rest is zeker oké
Als in de reden valt doe het dan meteen goed. Met de letter HR wordt in dit geval bedoelt High Resolution. Gezien de foto's die ik toen nam, waarop iedere letter te zien is kan je wel spreken van een hoge resolutie.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
Goh wat een nieuwe aanwinst, allemaal om te kwijlen o , mijn complimenten voor je reskins maurice, ik hoop dat ze ooit te downloaden zijn, ik wacht rustig af .
Goh wat een nieuwe aanwinst, allemaal om te kwijlen o , mijn complimenten voor je reskins maurice, ik hoop dat ze ooit te downloaden zijn, ik wacht rustig af .
gr. Tedje
Als je interesse hebt in de Locon 9901/04 kan je hem downloaden van TPNL.
Ik heb je DSB 1615 en 1612 en Locon 9904 en 9901 ff snel binnengehaald. Heel leuk om deze loks op de baan te zien. Alleen stuitte ik bij de DSB 1615 op t feit dat die de zelfde kuidnummer heeft als mijn NS 1607,ff kuidnummer veranderd en de DSB 1615 loopt als een gesmeerde machine Voordat de loks op TO ter download beschikbaar gesteld worden zou ik ff t kuidnummer veranderen van de DSB 1615,is wel zo netjes als mensen ze zonder problemen binnen kunnen halen.
Ik zal mijn puntje van kritiek even verder toelichten op Jeroen in dit geval. Ik snap dat je de repaint op de skin van Jeroen hebt gegooid, die is dan wel HQ, maar ik bedoelde dus deze letters (ze zien er erg korrelig uit, ja ik heb hem ingezoomd ja)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen