Trainz Versie: 2009
Ten eerste Michael van harte gefeliciteerd met het maken van deze wachtruimtes, wat een aanwinst weer.
Jij zei Als iemand nog een hokje mist die echt niet kan missen, plaats het dan hier, anders upload ik het morgen naar de site. Dagje te laat maar nog bij deze dan Voor 2 Kaartautomaten naast elkaar, het is dus ook een wachtruimte.
Ben benieuwd naar de bovenleiding, als het lukt dan vanaf Bergen op Zoom met jouw leiding verder. Veel succes verder. groeten Sam
Allen heel erg bedankt, zo te horen bevalt het wel
Vandaag word de laatste hand gelegd op de HSL bovenleiding, de kabels hebben een update gehad, en er zijn 1800v kabels bijgevoegd zodat er een overgang van 25kv naar 1,8kv gemaakt kan worden.
Goh eigenlijk maak ik te veel in 1x. Maar goed, hier ben ik al langer mee bezig: Een ahob overweg pakket. Schuine overwegen, 15, 30 en 45 graden gedraaid: En nog 1 met stoep:
Her en der heeft de mapping nog wat afwerking nodig
Leuk om dit te zien Michael, ook leuk dat je er nieuwe weg textures op flikkert. Eigenlijk vind ik die "STrail" platen nog niet zo mooi. Ik ga morgen even voor je op pad, dan heb je daar ook nieuwe textures voor!
jaja, fout ontdekt in schuine overwegen, sporen te dicht op elkaar, dus daar moet ook maar naar gekeken worden, nu eerst weer HSL. extra masten gemaakt voor als het spoor ingesloten word tussen 2 wanden, (zonder dak). Er is niet veel anders, behalve dat beide draagkabels naast elkaar zijn gehangen, dit omdat een van de draagkabels anders de grond in zou gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen