Trainz Versie: 2009
michaeloosten1996 schreef:
Ziet er opzich wel leuk uit, maar ik kan me zo niet bedenken dat er Nederlandse bovenleiding op station Essen te vinden is.
michaeloosten1996 vind het zelfs leuk, en dat vind ik nou een mooi compliment , van iemand die dat mag zeggen omdat michaeloosten1996 hele mooie dingen op de site zet. En dat van die bovenleiding, ja dat heet nou bedrijfsblindheid. Je bent lekker bezig en het schiet aardig op en je bent bij België en dan denk je ff niet meer aan de bovenleiding. Maar gelukkig dat michaeloosten1996 dat heeft opgemerkt. Dus bij deze station Essen met de veranderde bovenleiding. Ziet er zeker anders uit dan de nederlandsebovenleiding. Maar gelukkig is dat nu veranderd.
Spoorlijn 12 Antwerpen - Lage Zwaluwe is de grensoverschrijdende spoorlijn die als Spoorlijn 12 Antwerpen verbindt met de Belgisch-Nederlandse grens en als Nederlandse spoorlijn verder gaat naar Roosendaal en Lage Zwaluwe. Het is de oudste en belangrijkste spoorverbinding tussen België en Nederland. De lijn is in totaal 64 kilometer lang, waarvan 33 kilometer in België en 31 kilometer in Nederland.
de 31 kilometer in Nederland is nu ook klaar
Nou iedereen weer bedankt voor de aanmoedigingen en speciaal michaeloosten1996 voor de kritische noot.
Ziet er opzich wel leuk uit, maar ik kan me zo niet bedenken dat er Nederlandse bovenleiding op station Essen te vinden is.
michaeloosten1996 vind het zelfs leuk, en dat vind ik nou een mooi compliment , van iemand die dat mag zeggen omdat michaeloosten1996 hele mooie dingen op de site zet.
lol, jouw route is gewoon erg mooi, zeker qua sporen plan vind ik het er erg goed uitzien. Enige minpuntje blijft de GJVH bvl maar dat is mijn smaak, dat snap je vast wel. De echt mooie bovenleiding is te zwaar om toe te passen op zulke grote routes denk ik. Mijn bovenleiding zou daar zeker veel te zwaar voor zijn.
Essen met deze bovenleiding ziet er al een stuk beter uit!
[quote="michaeloosten1996"][quote="Sam"][quote="michaeloosten1996"]Enige minpuntje blijft de GJVH bvl maar dat is mijn smaak, dat snap je vast wel. De echt mooie bovenleiding is te zwaar om toe te passen op zulke grote routes denk ik. Mijn bovenleiding zou daar zeker veel te zwaar voor zijn.
Ik heb die van jouw en die van Olaf ook geprobeerd (tenslotte moet je alles wat beter is voor de baan uitproberen)maar het is ontzettend veel werk om het in mekaar te zetten. Als ik daar aan was begonnen , dan was ik nu misschien bij Venlo. Het gaat natuurlijk niet om de snelheid van bouwen, maar toch? Misschien met die nieuwe spline van jouw Michael lukt het wel, dat is ff afwachten en je moet de spline natuurlijk willen uitgeven.
Erg mooie shots en prima herkenbaar.Dat zo'n route nog speelbaar is/blijft is dan des te knapper zegt Playertwo
En of het dan te zwaar word weet ik nog niet. Nu na 2 provincies lukt het me nog steeds om gemiddeld in 2 minuten op te starten en te gaan bouwen. En het blijft geweldig om bv van Venlo met de IC richting de Moerdijkbrug te rijden, via de gebruikelijke route en plaatsen.
En of het dan te zwaar word weet ik nog niet. Nu na 2 provincies lukt het me nog steeds om gemiddeld in 2 minuten op te starten en te gaan bouwen. En het blijft geweldig om bv van Venlo met de IC richting de Moerdijkbrug te rijden, via de gebruikelijke route en plaatsen.
Geniet van Zeeland vanuit de trein. Hierbij het eeste station vanuit Brabant, geheten Rilland-Bath, midden tussen de velden en de bloesem. En de nieuwe bovenleiding en wachthokjes dankzij Michael, mijn hartelijke dank hiervoor.
michaeloosten1996 schreef:
Mijn bovenleiding doet ook op jou route prima zo te zien Ziet er erg netjes uit Sam!
Toch zien mijn oogjes alles Vanwaar die grijze rand onder de nextgen perrons? die zit er niet aan vast.
Die grijze rand is 108 m pax station, om mijn treinen er te laten stoppen en daarop de mooie nextgen perron, dit moet wel zo, want anders rijden de treinen de NS perronnen stuk, doormiddel van de trein trapjes. En dat willen we niet laten gebeuren toch? Of is het mijn handelsmerk? Kan toch? Of toch niet? g Sam
Vanuit Bergen op Zoom richting Zeeland moeten de treinen over diverse waterbruggen. Hierbij de eerste over het Schelde Rijnkanaal, Voor Rilland, met de Kreekrakbrug. In Trainz gebruik ik de Muiderspoorbrug van Willem ( wat een mooi geluid Willem als de trein over jouw brug rijdt, echt apart) omdat die het er meeste op lijkt, behalve het voorste en laatste stuk na de boog. En de brug af richting Rilland Bath. Station Krabbendijke Met natuurlijk de nieuwe bovenleiding van Michael
ZEELAND IN REP EN ROER.
Wegens een mollenplaag (de bovenleiding is aan het verzakken)op de lijn Bergen op Zoom-Rilland Bath , ter hoogte van de Kreekrakbrug kunnen er tot nader order geen treinen meer rijden. U word verzocht om met de bus of misschien een veerpont naar Kruiningen-Yerseke te rijden (varen)om daarna Uw reis voort te zetten. Dit kan wel eens lang duren, omdat eerst moet worden uitgezocht om hoeveel mollen het gaat? Tot nader order groeten van superzoekmol Sam.
hee, hebben die mollen dan misschien ook aan het geluid zitten knagen. dan weten we waar we moeten zoeken. maar ook weer een prachtproject. vr. groet, willem
Sam schreef:
ZEELAND IN REP EN ROER.
Wegens een mollenplaag (de bovenleiding is aan het verzakken)op de lijn Bergen op Zoom-Rilland Bath , ter hoogte van de Kreekrakbrug kunnen er tot nader order geen treinen meer rijden. U word verzocht om met de bus of misschien een veerpont naar Kruiningen-Yerseke te rijden (varen)om daarna Uw reis voort te zetten. Dit kan wel eens lang duren, omdat eerst moet worden uitgezocht om hoeveel mollen het gaat? Tot nader order groeten van superzoekmol Sam.
De molletjes zijn gevonden en verwijderd. De bovenleiding is weer netjes gemaakt, de treinen maken weer contact, zodat Zeeland vanaf nu weer te bereiken is per trein, pffffffffffffffffffffff wat een werk was dat weer.
verbo622 schreef:
hee, hebben die mollen dan misschien ook aan het geluid zitten knagen. dan weten we waar we moeten zoeken. maar ook weer een prachtproject. vr. groet, willem
ps, wat is er met het geluid.
Dat geluid is juist prachtig als de treinen weer over de brug mogen rijden, nadat de mollen zijn verwijderd. Het mooie ijzeren geluid als de trein over de brug denderd. Nog nooit eerder gehoord op een van de bruggen op trainz.
Station Kruiningen-Yerseke, ja ja we schieten al aardig op, zijn bijna bij het end. Op perron 2 de IC 2133 vanuit Amsterdam Centraal richting Vlissingen. En op perron 1 De IC staat in te laden om daarna te vertrekken naar Bergen op Zom. En er is ook een nieuwe fietsenstalling gemaakt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen