Aaah! herkenbaar. Mijn tante en oom wonen in Scherpenzeel. Ik ging daar toen met mijn ex-vriendin naartoe. We moesten dan bij Wolvega uitstappen. Heb nog heel romantisch in zo'n hokje staan zoenen. hahaha! Leuk dat ze ook voor trainz komen. Herinneringen... hahaha!
Voor een wachthokje is dat prima hoor, ik zou alleen de ronding wat anders mappen, want je ziet nu heel duidelijk waar de 'hoeken' zitten. Voor de rest een heel erg fraai hokje!
Volgens mij heb ik zo een redelijk aantal wacht hokjes gemaakt, 5 stuks in totaal, waarvan 3 nagemaakt van foto's, en 2 zelf bedacht. Allemaal met night-mesh.
MO Perronwachthok leun,<kuid:443300:9005> MO perronwachthok leun dubbel,<kuid:443300:9003> MO Perronwachthok leun enkel,<kuid:443300:9002> MO Perronwachthok Wv*,<kuid:443300:9001> MO Perronwachthok Zit,<kuid:443300:9004>
*Wv is de afkorting voor station Wolvega.
Als iemand nog een hokje mist die echt niet kan missen, plaats het dan hier, anders upload ik het morgen naar de site.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
bedankt voor het vrij geven van je mooie wachthokjes mijn complimenten. maar ik kan het niet uitpakken, krijg een melding The archive is either in unknown format or damaged.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen