Het is al weer een hele tijd geleden, dat mijn en ook wel Edwin's Bello de baan op kwam stomen in trainz. In de tussentijd is er aan de buitenkant een hoop veranderd. Echter bleef het machinstenhuis/cabine een beetje achter. Zo zag het er een hele lange tijd uit:
Al met al niet super realistisch als je kijkt naar de echte. Eer gister was ik begonnen aan mn lang gewenste 'onderdelen' gmax file, waar onderdelen in zitten die op bijna iedere locomotief te gebruiken zijn. Dat resulteerde in het volgende voor Bello.
Al met al is alles wat gedetailleerder geworden (vooral de vacuumrem ejector) en wat glimmender.
Nu rest mij alleen nog een wat lichtere variant te maken van de cabine voor in de body van de loc (want sommige dingen zijn wat veranderd qua plaatsing). En niet te vergeten uit te vogelen hoe de cabine werkend te krijgen. Dat zal nog een behoorlijke klus worden!
De Gooische Stoomtram AB 22 heeft een hele nieuwe body, lichtkap en dak gekregen. Het oude voldeed niet aan de normen en was tevens niet van de goede maat en vorm.
Wat een details zeg,oud is het absoluut maar zeker geen ouwe troep,ik ben zelf meer een liefhebber van de BR 189 en dat soort materieel,maar werkelijk fantastisch hoe jij dit in kaart brengt. Ik doe het je niet na! Petje af
In Zwitserland beter bekend als een E 3/3, maar ook daar als Tigerli. Mooie locje geworden. Tijden geleden had ik al een groot deel van de mesh gemaakt en Rutger heeft hem met succes afgemaakt!
Delen doen we wel maar we zijn een beetje ----CENSUUR---- en we willen dat alles precies klopt voor we het uitgeven, daarnaast zijn er nog wat problemen met engines voor de stoomlocs en we willen werkende cabs, wat ook een behoorlijke uitzoek klus is. En ja beide zijn we fulltime student
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen