Trainz Versie: 2010EE
Thomas schreef:
Op het eerste gezicht dacht ik, leuk object. Bij nader inzien heb ik in het kader van feedback een aantal vragen en opmerkingen:
De maten komen niet overeen met de maten van michaeloosten1996 zijn matrixborden set, heb je de maten toevallig geschat?
De texture is van een vreemd blokmotief achter de matrix ... dat groenige staat raar, misschien toch een betere kleur/texture nemen...
Hoezo 7448 polies? Het lijken er wel extreem veel voor zo'n simpel object.
Jammer dat ie verder niet functioneel is, zoals de andere set.
Misschien kan je alleen de paal uitgeven, dan kunnen mensen het matrixbord naar keuze er op zetten.
Al met al niet slecht hoor voor een eerste object, alleen nog even de puntjes op de i zetten
Succes!
Thomas
Thanx voor de tips. In mijn verzamelsketchup-bestand staat ook een los portaal dus die kan ik binnenkort releasen, alleen ik heb een probleem maar die heb ik al in het plugin topic gezet.
Trainz Versie: 2010EE
verbo622 schreef:
opzich tja, maar is die toren nog niet op schaal, of is die trein uit Madurodam. vr.groet, willem
Haha, de toren is niet goed gelukt. Het tongerlohuys is geupload.
Ojiny schreef:
Citaat:
Nou..... Een Boeing 747-200 is al ruim 70,65 m en 59,65 m breed(met de vleugels erbij gemeten). En dan kijk je naar de SchipholToren van Trainz,43 m breed maar. Dus eigenlijk best klein.
Treinpunt.nl Forum van trainsmaker
Eigenlijk niet te groot dus maar nog ietsie te klein
Laatst bijgewerkt door Jeroen op 11 apr 2012 20:49, in totaal 1 keer bewerkt.
Berichten samen gevoegd volgende keer zelf doen svp
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen