@michaeloosten: dat laat ik aan de gebruiker over.....scheelt weer een paar 'poly's' De kap rust op deze pilaren: "AJS Stanchions Corinthian", <kuid2:122285:3551:1> helaas zijn ze wel erg groen, maar ja, de boel stort in ieder geval niet in mekaar
Een hele mooie station ! Ik vind het alleen zo jammer dat je het niet beter hebt aangepakt kwa textures. Met paar foto's kon je er een echt hele mooie station van maken. Je zult zien dat met fototexture de station er ineens helemaal uitspringt.
Even afwezig geweest... Ik zie- en lees op dit forum dat er 'her en der' gewerkt wordt aan de Hanzelijn. Wel, ik ga de Hanzeboog maar es proberen te bouwen in Sketchup!
Een impressie: (Uiteraard WIP)
de bogen staan iets uit het lood, naar binnen 'hellend'
enfin, de pijlers en de overspanning(en) over de uiterwaarden liggen nog in de bouwput
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
De brug ziet er goed uit. Wat misschien wel kan is de onderkant van de brug wat donkerder maken. Hetzelfde eigenlijk voor de onderkant van de zijkanten, aangezien daar toch nooit zon op schijnt. Het accentueert misschien net dat kleine beetje extra.
De Hanzeboog nog wat bijgewerkt, enkele pijlers weggehaald (waren er teveel) Daardoor is de lengte van de 'Zwolle kant' langer dan in werkelijkheid. geen probleem denk ik want het verdwijnt wel in het talud. Het hekwerk laat ik aan de trainzbouwers over. er is voldoende verkrijgbaar binnen Auran. Bovendien zou het Poly aantal dramatisch stijgen. Screens laten nog even op zich wachten want Trainz is bezig database aan het bijwerken
@michel219: Onderkant wat donkerder gemaakt ziet er inderdaad beter uit
@Sander: leuk voorstel! Als het goed is kun je mij bereiken via de mailknop
Trainz Versie: 2009
Pracht van een brug word dat Dirk, maar misschien als ik naar het origineel kijk, moet de kleur nog wat donkerder worden, de kleur bordeaux waarschijnlijk. Misschien tussen de bogen de ene kant wat donkerder, dan krijg je een mooiere toepassing qua schaduw. Veel succes verder.
Klopt wat je zegt. Het is alleen lastig om van foto's de juiste kleur te krijgen...weersinvloeden , zonnig, regenachtig enfin, de kleur op die bewuste afbeelding is altijd anders. Het beste is de kleurcode te bemachtigen. 'k Ga maar eens googelen
De prachtige rode kleur (ral 3001) en de lijn van de hoofdoverspanning zijn doorgezet in de aanbruggen. De kleur onderstreept de eenheid van de brugvorm: de rode lijn is zichtbaar over de volle breedte van het stroomgebied en steekt af tegen de achtergrond.
Laatst bijgewerkt door michel219 op 11 apr 2012 23:02, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen