Heb het B3 systeem verder uitgewerkt, masten aangepast en de afspanning kabel opnieuw gedaan, met dank aan Thomas voor de foto's die hij me laatst stuurde
over de MO betonportaal NN.. ik heb elke bovenleidingdraad geprobeerd en geen 1 past er op..heb de complete pakket van je gedownload.. welke draad moet ik nou gebruiken..of dat iemand anders me dat kan vertellen.. ik kan de juiste draad niet vinden..
voor de rest alleen maar complimenten kerel..mooi content kun je maken..
Ik ben eens aan de gang gegaan met jou set, die hier te downloaden is. Voor mij de mooiste set die er in tijden is gemaakt. Alleen waar ik zelf op vastloop is het bepalen van de positie van de portalen en de draden. Ik houd zelf 8 blokjes (wireframe) aan voor elke afstand, daarna begint het draad te 'verspringen', ik dacht zelf is het niet handig een soort van tool te maken, waar bij je zonder telkens uit te meten (tellen) weet waar je de portaal links en recht moet neerzetten? Ik bedoel met een tool, zoals dat bvb ook hebt met die trackspace guid? Ik geloof dat de Duitser Trainbernd dat ook heeft. Anders wordt het een marteling om over 50 baseboards draad te spannen.
8 gele blokken? 1 geel blok is 10 meter, 8 dus 80m. Mijn draden voor rechte lange stukken zijn 60 en 70 meter, als de 60 meter kabels langer dan 60 meter worden kunnen ze verdwijnen onder bepaalde camera posities, zelfde geld voor de 70 meter kabels.
Maar ik zal eens kijken of ik een 120 meter spline kan maken.
EDIT: Was niet zo moeilijk: da's de 1e spline, 120 meter lang.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen