Trainz Versie: 2009
Vandaag eerste test rit richting Moerdijkbrug, vlak voor de brug gaat het mis, de trein ontspoort, wat is hier de oorzaak van. Samrail heeft het onderzocht, de oorzaak komt door een verkeerde spooraansluiting van de brug. Er word beterschap beloofd, dat dit niet meer kan gebeuren, de tweede kamer heeft er ook vragen over gesteld.
Trainz Versie: 2010EE
Het ziet er erg goed uit Sam. Ik volg je project al bijna 1 jaar, vind je erg super mooie vooruitgangen maken. Bijna heel brabant hebben we bijna in Trainz door jou
Bedankt weer voor de reacties, erg fijn.
Hier de primeur op station Lage Zwaluwe van de nieuwe perronleuning dankzij Eerenberg, en dankzij Miachel de perronlampen, speakers en reclamebord. Het word steeds mooier op de site.
tja, wat moet ik zeggen, geweldig is dan toch klein uitgedrukt. fantastisch is dan beter op z'n plaats. veel succes verder met het bouwen. vr.groet, willem
barrie40 schreef:
Fraai Sam. Mooi herkenbaar! We overlappen elkaar nu met de route. Succes met de bouw. Walter
Prachtig wat je allemaal maakt Barrie, maar jammer voor mij kan ik de baan niet toevoegen aan mijn baan, wat ik wel had gehoopt, want dat scheelt weer bouwen en komt Nederland weer een stukje eerder gereed. Jij hebt een fictieve baan gemaakt en niet realistisch qua afmetingen en sporenplan. Maar niet getreurd we gaan met z'n allen weer lekker verder met de hobby. Succes iedereen. Groeten Sam
Mooie opzet Sam. Ik heb met Zevenbergen bijna Kopiefoto's gemaakt haha. Bijna hetzelfde gemaakt. Het rode hekwerk zit er bij mij ook op nu. Maakt het nog realistischer. Succes met de Route. Walter
barrie40 schreef:
Mooie opzet Sam. Ik heb met Zevenbergen bijna Kopiefoto's gemaakt haha. Bijna hetzelfde gemaakt. Het rode hekwerk zit er bij mij ook op nu. Maakt het nog realistischer. Succes met de Route. Walter
Ik vind zeker dat rode hekwerk wat gemaakt is qua toevoeging aan Trainz een top tien waard.
We zijn bij station Oudenbosch beland. Het stationsgebouw is bijna een copie van Zevenbergen ,of om niemand tegen het zere been te schoppen, Zevenbergen is bijna een copie van Oudenbosch. Met op de achtergrond de Basiliek van de Heiligen Agatha en Barbara.
Ziet er weer indrukwekkend uit Sam! Vanaf Zevenbergen ga ik ook zeker een deel van dit verhaal opzetten. Maar eerst Amsterdam-Leiden en de route naar de Maasvlakte. Zo blijft er wat te wensen over Succes en plezier met de Hobbie! Walter/barrie40
Even een uitstapje naar het buitenland, station Essen te België. Perron 2 en 3 De binnenkomst van de stoptrein Antwerpen Roosendaal op perron 2 Op weg naar Nederland Grens België-Nederland Met de feestelijke vlaggen Hier weer op weg naar perron 1 te Essen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen