Heren, Dank voor de vele opbouwende complimenten de afgelopen dagen. Ik hoop dat jullie veel rij- en bouwplezier aan de route beleven. Leiden-Schiphol en de Havenroute tot aan de Maasvlakte zijn de volgende wensen. Het spoor ligt tot aan Schiphol en ben begonnen met het meest uitdagende stuk. De Schipholtunnel. Ingang aan Hoofdorpzijde. Met de contouren van Hoofddorp op de achtergrond. De Tunnel inrijden. De Tunnel van binnen Station Schiphol Kon het niet nalaten Je rijdt eronder door maar Schiphol moet er wel staan natuurlijk!
En... Sam gefeliciteerd! Ik zag dat je de Moerdijk over bent! Dat betekent dat er nu een overlappende route van Maastricht naar Schiphol is! Plezier met de hobbie. Walter
Laatst bijgewerkt door barrie40 op 31 maart 2012 14:26, in totaal 1 keer bewerkt.
De route verder in schets uitgezet naar Amsterdam CS. Hier maak ik gebruik van de Googleplattegrond in Trainz zelf (voor het eerst) Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat dit soort emplacementen te uitgebreid naar mijn smaak zijn. Maar we gaan het proberen. Hoofddorp met de Zuidtangent zijn al redelijk uitgewerkt. Plezier met d eHobbie. Walter
Je hebt vandaag al een keer of 4 dit soort bemoedigende posts gemaakt, probeer het gewoon eens wat minder. Dan word je post pas echt uniek wanneer je dit soort uitroepingen maakt.
Amsterdam gaat uitgewerkt worden. Een hele kluit, maar wel leuk werk. Het Stationsplein Vanonder de Overkapping met op de achtergrond het Ibis hotel over het spoor heen gebouwd. De Pont over het Y Vanaf het noorden gezien.
@Maurice: De overkappingen: Ik heb gekozen voor "Station Roof Large Grey" en de donkere is: Hala Dworcowa. Het Sporenplan is verre van compleet. Wisselwerk ed komt goed Eerst maar eens onderzoeken wat de rijrichtingen zijn en waarom er wissels liggen. Leuke puzzel. Ondertussen is het Damrak en omgeving Amsterdam Centraal verder uitgewerkt. En gezien vanaf het Y Plezier met de Hobbie. Walter
Ik begin helemaal te kwijlen, mijn geboortestad in Trainz Ik heb al wel een route van Amsterdam (tramlijn 4, waar de spoorlijnen ook grotendeels opstaan) maar daar moet ik zoveel zelf aan gaan knutselen om hem kloppend te krijgen dat het onbegonnen werk is... maar dit ziet er echt super uit, complimenten!
Ik ben een tijdje geleden ook met Amsterdam westerdok en Amsterdam CS aan de gang gegaan,maar dat het een klus om niet goed van te worden is,zal wel duidelijk zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen