Trainz Versie: 2009
Iedereen weer bedankt voor de aanmoedigingen , en hier is dan het voorlopige kale spoorresultaat van station Roosendaal en rangeer terrein Vanuit Bergen op Zoom Richting station. rangeer terrein richting Oudenbosch. Van de andere kant ff een shotje. Railpro staat al klaar om de baan verder te ondersteunen later. links weer het oude seinhuis vanaf de andere kant Verder gaan we de goede wissels plaatsen en dan aankleden Ik dacht dit is misschien wel eens leuk om het zo te laten zien, hoe je gaat beginnen met iets te bouwen.
5 meter is bouwtechnisch wel makkelijker, dan raken de aansluitrondjes elkaar nét. Hanteer zelf ook meestal 5 meter, maar sinds ik wat betere Nederlandse dingen heb als overwegen en goede portalen moet ik wel alles weer gaan versmallen xD
olaf99 schreef:
Hallo
Goed bezig alleen valt het me op dat de rails wat ver uit elkaar ligt.
Olaf
Bedankt voor de op en aanmerkingen en aanmoedigingen, maar volgens mij (een leek) liggen de sporen 1 2 en 3 5 meter uit elkaar, vanwege een looppad? zie foto Dat geld ook voor de sporen 4 tot 8. De sporen 9 t/m 16 liggen op 4 meter, zie foto met de railpro treinen.
De draad weer opgepakt en weer met volle zin begonnen aan het laatste stukje van Brabant. Hier staat te wachten op spoor 1b te Roosendaal de IC richting Zwolle. En hier opweg naar Etten Leur. De binnenkomst van het treinstel 2759 vanuit Antwerpen Centraal te Roosendaal. De stoptrein richting Vlissingen en nogmaals de Belg arriverend op spoor 1a te Roosendaal Station Bergen op Zoom nog in aanbouw En een Belgisch station genaamd Essen ook in aanbouw
gelukkig, ik dacht dat je gestopt was, maar gelukkig is dat niet zo. dat zijn ook weer machtige shots. dat word vast ook weer een mooie route. veel plezier verder met bouwen. vr.groet, willem
Nee Willem ik ben nog niet gestopt, ik vind het nog steeds erg leuk om het te doen, maar ik moest nog veel landschappen invoegen. Het zijn soms hele afstanden.
De binnenkomst van de Ns Hispeed IC te Roosendaal vanuit Belgie. Dankzij Vincent en Jeroen zijn deze creaties te bewonderen. Vooral die geluiden van de loc zijn zeer fraai. Een genot om in te zitten. Hier de binnenkomst richting perron 3b, passerend de stoptrein richting Vlissingen en de Belgische trein die later vertrekt naar Essen. Gearriveerd op perron 3b
En weer opweg richting Dordrecht. Om net daarvoor deze brug te nemen.
dan ben je al voorbij lage Zwaluwe. kleine opmerking: je weet wel dat het Hollandsdiep één kilometer breed is, en ook heel lang. nog een beetje groenzaad strooien, dan komt het vast wel goed. veel succes Sam. vr.groet, willem
verbo622 schreef:
dan ben je al voorbij lage Zwaluwe. kleine opmerking: je weet wel dat het Hollandsdiep één kilometer breed is, en ook heel lang. nog een beetje groenzaad strooien, dan komt het vast wel goed. veel succes Sam. vr.groet, willem
Ja dat klopt Willem. In principe zijn alle stations in Brabant nu af, alleen nog de Hsl lijn vanaf Moerdijk naar Prinsenbeek, en dan alles nog inkleuren, het liefst met groenzaad, alleen komt het dan niet zo leuk over en dan moet ik teveel maaien. De Moerdijkbrug moet nog ff wat langer worden, maar dat komt nog wel. Hier alvast een paar shots van Lage Zwaluwe.
Gisteren dit gemaakt En vanmorgen kreeg ik een cadeautje van Willem Ik wist niet wat ik zag, gelijk vandaag veranderd en zie hier het resultaat, nog hartelijke dank Willem. En nogmaals de loopbrug over Lage Zwaluwe
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen