dat is nou de goede insteek. wat er nog niet is, dan zelf proberen te bouwen. maar die "mislukking" mag er best zijn. vind hem wel mooi. succes, willem
De route is voor dusver af. Ik zal de kuidlijst bijwerken en het vanavond uploaden.
Ik heb de route niet compleet ingevuld, ik heb alleen de directe omgeving van het baanvak ingevuld. Daar heb ik 2 redenen voor: - De route is door de vele speedtrees en de high quality content heel zwaar geworden en loopt nu soms al zwaar op mijn i5 intel laptop (een echte gamers laptop dus, met radion graph card). - Ik heb vrij weinig zin om aan de route verder te werken, omdat ik te pietepeuterig ben op de kleine details en ik nu eindelijk tevreden ben wat er staat.
Denk eraan, het gaat om de situatie van 1988, dus het is geen museumbaan! Dit kun je naderhand wel zelf ervan maken!
Ik ben wel eens benieuwd naar wat iedereen er van vind tot nu toe. Ik heb tot nu toe niks vernomen Functioneerd de route in oudere versies? Klopt de route een beetje qua aankleding? Is de route representatief?
Ik zou deze feedback graag willen meenemen naar het 2de deel van de route!
Hallo Costa, graag wil ik jouw bedanken voor de route. heb hem gister gedownload, en vandaag uitgeprobeerd. kom ik er achter, dat hij het niet doet in TRS2009. alles is groen en blauw, sporenplan is niet te zien, enkel een paar huisjes en bomen. conclusie, het is waarschijnlijk alleen voor TRS2012. jammer, had graag nog een ritje willen doen op het Miljoenelijntje. vr.groet, willem
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Hey Costa,
Eerst bedankt voor het vrijgeven van de route, alleen in ts2010 (incl ptp2) krijg ik het volgende te zien:
Ik krijg de foutmelding dat er geen route geselecteerd is. Nu zie ik dat het voor ts12 is, maar het lijkt me gek dat hij dan echt helemaal niks laad, ondanks dat Verbo met ts2009, ondanks gebreken, dit wel kan.
Oke, dan kan ik dus concluderen dat diegene met Trainz 12 dus hun mogelijkheden hebben een Nederlandse route te berijden, want er zijn naar mijn weten nog geen echte TS12 routes op de markt. Alvast veel plezier daarmee.
Nog een kleine teleurstelling dan voor iedereen, mijn fictieve route Nieuwveen-Burght is ook in TS12 gebouwd en al in zo'n ver stadium, dat opnieuw beginnen geen optie lijkt
Momenteel staat deel 2 van de route op een laag pitje. Ik wil graag richting Aken doorbouwen, maar ik ben nog even aan het denken hoe ik dat precies ga doen, want het traject Herzogenrath-Aachen brengt me door een heel groot deel van de stad en dat is best wel moeilijk maar ook challenging.
Eerst heeft mijn fictieve route voorrang, dus zodra ik hier weer mee begin, ga ik hierop verder.
Afgelopen zondag heb ik de route gedownload en vandaag helemaal compleet (op een enkele content na) Het enige wat ik kan zeggen is: wat ben ik blij dat ik besloot trs2012 te kopen.... Costa-rider; ontzettend bedankt voor de vele uren en moeite die je in deze route hebt gestoken, hij is meer dan geweldig. traubman.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen