Langs de baan in de buurt van Alphen ad Rijn Binnenrijden van Station Den Haag Moerwijk Den Haag HS Den Haag Mariahoeve Leiden CS Plezier met de hobbie.
wat een verwennerij weer. het valt mij bijzondermee, dat het rijden nog steeds zonder stotteren gaat. alleen de HSL Moerdijkbrug na, maar waarschijnlijk is die te lang. vr.groet, willem
Dit weekend een aantal punten op de "i" gezet. Station Voorschoten en omgeving verder aangekleed. Stadsvernieuwing in Rotterdam Zuid. Rijswijkseplein en omgeving Den Haag HS verder aangekleed.
Het wordt Downloadwaardig Plezier met de Hobbie. Walter
Ik ga hem zeker downloaden. Ziet er erg goed uit al die screenshots. Ik hoop wel dat mijn pc het aankan. In ieder geval bedankt dat je deze mooie route vrijgegeven hebt.
Mag ik je bedanken voor het releasen van je route,inzet,tijd en doorzettingsvermogen. Ik ben benieuwd naar het resultaat...zal zelf de seinen naar behoren plaatsen maar dat is zelfs leuk. En maar een kleine ingreep , als ik zie wat jij neergezet hebt.
ben maar aan het downloaden geslagen, gaat nog wel even duren, mediafire is niet heel snel zo te zien. gaat rond de 115 kb/s (terwijl ik op sommige sites met soms 1MB/s download) Verder moeten er ook nog 596 dingen van het DLS komen
Ben in ieder geval erg nieuwsgierig.
Heel erg bedankt! Ben benieuwd of mijn PC de route aan kan. En of de bovenleiding goed functioneert, ik heb met de bovenleiding van GJVH wel eens gerommel in trainz 2009 (met service pack 4)
Heel erg bedankt dat je de route beschikbaar stelt Walter! Bij mij gaat het downloaden ook heel traag,als ik een film download van TPB dan komt hij over de 4MB. Maar gelukkig neem ik de moeite ervoor en moet ik dus geduld nemen. Ik hoop er veel plezier aan te hebben!
Ik heb een probleem met de Kuid list. Mijn pc wilt Excel niet openen,dus kan ik hem niet lezen. Zou u voor mij een Word document maken? Alvast Hartelijk dank.
Ik heb een probleem met de Kuid list. Mijn pc wilt Excel niet openen,dus kan ik hem niet lezen. Zou u voor mij een Word document maken? Alvast Hartelijk dank.
Trainz Versie: 2009
Gefeliciteerd Barrie voor het meesterwerk wat je hebt afgegeven, mijn zeer gemeende bewondering. Ga het zeker downloaden gedeelte voor gedeelte, het begin heb ik al.
het verheugt mij, dat jullie er nu ook van mag genieten van het prachtige traject. alleen missen jullie de Maasbruggen nog, maar die zal z.s.m. ook vrij komen. nogmaals bedankt Walter.vr.groet, willem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen