Ik ga wel met thomas mee. Ik doe niet zoveel meer aan dat P+R ding, maar omdat hij zoveel voorkomt op de Nederlandse stations wou ik hem toch erbij doen
In ieder geval staat ze nu bij de downloads.
Even een aantal extra opmerkingen: - De speakers hebben geen geluid. - Lampen hebben night texture. - Overpaden maken geen geluid. - Perron objecten zijn afgesteld op hoogte nextgen perrons (1,1m) - Nog geen hekwerk onder de bomen, zoals je steeds vaker treft, misschien komt dat later. - Alle objecten getest in ts2009 en ts 2010. Of de station naam borden ook correct werken in ts2006 en ts2004 weet ik niet, dat moet je uitproberen.
Foutjes of probleempjes gevonden, laat het weten!
Veel plezier met de objecten!
Laatst bijgewerkt door michaeloosten1996 op 07 feb 2012 14:07, in totaal 1 keer bewerkt.
ik heb al vele mislukte pogingen gedaan om te kijken of ik is zo een slt-tje kon fabriceren... maar iedere keer strande ik al bij de kop.... ik heb ff een petje op gezet om hem voor je af te kunnen nemen...
en wat betreft de slt dat word voor mij weer noteren van de trstl nummers met de bijbehorende UIC nummers. netals wat ik met de virm serie van 2009 aan het doen ben
Na ruim een jaar eraan knutselen is het tijd voor een release. Binnenkort bij u boven de baan? Coming soon!
Beta van bovenleiding set is ready for release. Het is geen makkelijke set om te gebruiken, kan je niet omgaan met de bovenleiding van Rico, dan is dit zeker niks voor jou!
De set zal de komende tijd worden aangevuld met uitbreidingen, zoals kokerbalken, RHS portalen en Beton portalen. RHS portalen zijn deze:
Het is als het om polies gaat niet de lichtste set, vooral op emplacementen kan je dit gaan merken. Ik heb mijn uiterste best gedaan om het poly-count zo laag mogelijk te maken. Gebruik van deze set zal op eigen risico zijn, maar dat is eigenlijk bij alle content zo.
Mocht er achteraf interesse zijn in een handleiding, dan kan ik er wel een maken.
Het is geen makkelijke set om te gebruiken, kan je niet omgaan met de bovenleiding van Rico, dan is dit zeker niks voor jou!
michaeloosten1996 schreef:
Mocht er achteraf interesse zijn in een handleiding, dan kan ik er wel een maken.
Dan lijkt me zeer handig dat je een handleiding maakt, al is het alleen al om van een hoop gehakketak af te komen. Het is maar een kleine tip hoor, en ik heb pas sinds 2003 Trainz + de nodige discussies ect voor bij zin komen. Anyway, laat maar komen die bvl set Die van Rico ben ik de baas, kost wat moeite maar dan heb je ook wat....
Gaaf hoor Michael. De bovenleiding met al zijn charmes zijn toch een van de meest dominerende objecten in Trainz. Daarom is het natuurlijk belangrijk dat het zo realistisch mogelijk is. Het is even knutselen, maar dan heb je ook echt wat. Heel mooi Michael. Ik ben benieuwd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen