Mijn voorlopige eindpunt is bereikt. Station Leiden CS. Station Leiden is verbeterd t.o.v. het eerste model. Wanneer het echt goed werkt komt het als update hier op de site. De route. Linksboven Leiden. Rechtsonder Lage Zwaluwe. In het midden onmiskenbaar de Maas met Rotterdam. Stationsplein Leiden.
Ziet er erg goed uit. Ik ben met mijn route voorbij Nieuw Vennep en het HSL spoor is al richting de A44. We gaan elkaar binnenkort kruisen met bouwen Success met het project.
Trainz Versie: 2009
Prachtig weer Barrie, dat van Leiden is net echt vooral bij de Morsstraat en de brug, op de achtergrond kan je de wipbrug plaatsen van Rembrand. heel veel succes en nog een prettige jaarwisseling. gr Sam
Geregistreerd: 06 jan 2011 00:29 Berichten: 172 Woonplaats: Amsterdam / Den Haag
Trainz Versie: 2009
Weer erg leuk gemaakt!
In welk jaar speelt eigenlijk die route zich af? De ene moment kom je nog 'recente' gebouwen tegen zoals Erasmusbrug en station Leiden Centraal en later zie je opeens bovengrondse station Blaak, treinen over de Hefbrug en allemaal 'klassieke overwegen'. Dit maakt mij wel erg nieuwsgierig.
Heel veel succes ermee en een fijn jaarwisseling gewenst!
Ten eerste iedereen de beste wensen. Dat we maar weer veel mogen bouwen dit jaar. @Aron: De leidraad voor de route is een mix van jaren 80 naar nu. Wat mooi is komt er in. Een Luchtspoor is qua model mooier dan een tunnel. Station Leiden nieuwe stijl is weer fraaier dan de vorige. De overweg oude stijl hoort er natuurlijk niet bij maar is puur jeugdsentiment. Hier de Steenstraat Leiden, Molen de Valk en Museum Volkenkunde. Leiden krijgt vorm. Busstation Leiden Richting Steenstraat Steenstraat kijkend richting Station Leiden CS Overzichtje met Museum Volkenkunde, Station leiden CS en Stellingmolen de Valk.
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Hey Walter, dat ziet er allemaal weer goed uit. ik zie dat je ook een paar gebouwen uit Groningen hebt gebruikt. Op dat kantoor in het midden van je eerste foto heb ik stage gelopen en het driehoekige gebouw op je laatste foto staat er namelijk tegenover. Wel leuk dat je die gebouwen ook hebt gebruikt.
Leiden is nu voorzien van de belangrijkste gebouwen. Station leiden De Hooglandsekerk, de Pieterskerk en het Stadhuis De Morspoort Molen De Put en de Rembrandtbrug Zomaar een stukje gracht. Luchtfoto met op de achtergrond de Marekerk en Molen De Valk, op de voorgrond De Burcht achter de Hooglandse kerk. Plezier met Trainz! Walter
Geregistreerd: 02 dec 2010 00:15 Berichten: 143 Woonplaats: Drachten
Trainz Versie: TANE
hoi
ziet er weer mooi uit al zeg ik het zelf het water is ook mooi ik heb altijd probleem als ik een gracht wil maken de grond naast mijn huizen ook gaat zaken
maar ja ben weer druk bezig na mijn pc voor zien van windows 7
Het ziet er idd heel mooi uit , alleen is mijn vraag ...
In hoeverre is het nodig om tot zover van de baan te gaan bouwen.In verband met wat je ziet vanuit de cab of screen. Het lijkt mij onnodig veel bebouwing en dus alleen maar zwaarder voor de route.
Ieder zijn eigen natuurlijk hoor ... maar was gewoon nieuwschierig , tis dus niet negatief bedoelt.
Hallo Gert, De reden dat ik het aardig vol bouw is : - kijken waar de grens van mijn mogelijkheden zijn qua zwaardte van de route in combinatie met de computer. - Ik bouw een landschap. En daar kunnen treinen soms verder vanaf staan dan bij een traditionele route. - Ter compensatie laat ik denk ik een bus door Leiden rijden haha. Dus toch iets bewegends. Merendeel van de route is wel trein gerelateerd maar het historische centrum van Leiden ligt net even iets verder. Goed voor de stad, jammer voor ons Trainerz Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen