Trainz Versie: 2009
Zo de laatste dag van 2011, gisteren nog een ritje gehad van 's Hertogenbosch naar Roosendaal en weer terug. Hier het vertrek met de IC Zwolle-Roosendaal vanaf perron 6 te 's Hertogenbosch, vanuit de cabine is te zien dat de IC Maastricht-Alkmaar binnenkomt op perron 4.
Later op de avond de stoptrein Nijmegen-Deurne genomen om weer thuis te komen, hier de binnenkomst van station Boxtel spoor 3
Vandaag station Gilze-Rijen afgemaakt. De nieuwe look van de NS komt hier binnen op perron 4
De stoptrein 16031 Utrecht-Breda hier in te laden op perron 3
En weer opweg richting Breda
Hierbij wil ik gelijk alle bouwers hartelijk bedanken voor wat zei gebracht hebben op deze site . zonder jullie was mij dit niet gelukt, en aangezien ik 2 linker handen hebt zal het mij ook niet lukken denk ik
Ik wens iedereen een hele prettige jaarwisseling, een goed begin van 2012 en heel veel treinplezier.
Geregistreerd: 30 nov 2010 21:46 Berichten: 226 Woonplaats: Appingedam
Trainz Versie: TANE
Zodra ik jouw lijstje die je mij gestuurd had weer terug vindt, kan je binnenkort weer een paar nieuwe gebouwen verwachten.
Groetjes Michel
PS: De route ziet er weer mooi uit. Die foto van 's Hertogenbosch is goed herkenbaar. Volgens mij heb je dan rechts de gebouwen van Van Lanschot Bankiers toch?
michel219 schreef:
Zodra ik jouw lijstje die je mij gestuurd had weer terug vindt, kan je binnenkort weer een paar nieuwe gebouwen verwachten.
Groetjes Michel
PS: De route ziet er weer mooi uit. Die foto van 's Hertogenbosch is goed herkenbaar. Volgens mij heb je dan rechts de gebouwen van Van Lanschot Bankiers toch?
Heb jou inmiddels een email gestuurd. En ja dat klopt van Van Lanschot Bankiers, dat is het laatste gebouw.
Ja dat klopt dit is een autolaadperron, via perron 1. Hier zie je dat ze staan te wachten, om ingeladen te worden. De bestemming staat op de trein, dus opletten dat je de goede trein pakt Later op de dag komt de autoslaaptrein er nog bij, daarna aankoppelen en vertrekken naar het zonnige zuiden van Europa.
Die treinen zijn te downloaden via DS o>a> DB DDm915
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:58 Berichten: 49 Woonplaats: Enschede
Wat grappig dat ze eigenlijk op het perron staan. In Zwitserland (bls) gaan de auto's er van de zijkant op. Station is dan ook helemaal aangepast. Wel een leuk gezicht !
In trainz 2006 zit een autowagon voor het vervoer van auto's zoals bij een autoslaaptrein. Dit is de DB DDm915 ik weet niet of hij in andere versies zit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen