ik heb een vraag..ik draai trainz 2010.. ik heb een probleem met de wissels die ik heb gelegd..als ik in driver een trein automatisch een route laat rijden dat stopt de trein bijna helemaal tot aan de wissel voordat de volgende wissel word omgezet..
weet iemand ook hoe dit soepeler kan of is dit een bug van trainz..en is dit wel een bug welke versie train doet dit het wel goed..
Probeer de Path Control Rule eens. Deze zet voor een trein een bepaalde route in tot aan een bestemming. Er is wel een nadeel. Als een trein een bepaald pad ingebruik heeft kunnen andere treinen die wissels niet meer gebruiken tot de andere trein klaar is met zijn pad.
Komt er wazig uit maar weet ook niet hoe ik het anders moet uitleggen.
Het beste werkt nog, zorgen dat alle wissels van de rechtdoorgaande sporen op recht doorgaan staan. En, probeer via drive via trackmark zijn pad te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen