ik wou ff vragen of andere mensen ook foutmeldingen krijgen met de installatie van NS DDZ Dubbeldekker
in NS DDZ-2-Bv krijg ik: Error: Attachment point 14 (a.stand02) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found.
in NS DDZ-3-Bvk krijg ik: Error: Attachment point 14 (a.stand02) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found.
in NS DDZ-1-ABv krijg ik:
Error: Attachment point 04 (a.sit68) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found. Error: Attachment point 10 (a.sit128) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found. Error: Attachment point 14 (a.stand02) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found. Error: Attachment point 65 (a.sit65) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found. Error: Attachment point 66 (a.sit66) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found. Error: Attachment point 67 (a.sit67) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found. Error: Attachment point 69 (a.sit69) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found. Error: Attachment point 70 (a.sit70) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found. Error: Attachment point 71 (a.sit71) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found. Error: Attachment point 72 (a.sit72) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found. Error: Attachment point 121 (a.sit121) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found. Error: Attachment point 122 (a.sit122) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found. Error: Attachment point 123 (a.sit123) in 'queues\passengers\attachment-points' was not found.
ik heb trainz 2010 en er word aangegeven dat deze ook voor 2010 is..
ik kan de foutmeldingen er wel uit halen maar wou gewoon even checken met de rest..
yes dat klopt. Het zijn onschuldige foutmeldingen, het wel slechts zeggen dat een bepaalde plek voor een passagier niet is gevonden in de mesh. Dezelfde fouten kreeg ik bij het origineel van g.m.
yes dat klopt. Het zijn onschuldige foutmeldingen, het wel slechts zeggen dat een bepaalde plek voor een passagier niet is gevonden in de mesh. Dezelfde fouten kreeg ik bij het origineel van g.m.
dat lijkt me logisch want behalve de zijramen in de kop weggehaald te hebben is het alleen maar een skin...
dat lijkt me logisch want behalve de zijramen in de kop weggehaald te hebben is het alleen maar een skin...
voor mij is het niet logisch want ik heb nog nooit geen trein gemaakt dus weet niet hoe dat in elkaar steekt..weet alleen hoe ik fouten eruit kan halen met CCP..en dit is de eerste versie van deze trein die ik heb geinstalleerd..
maar het werkt nu allemaal prima zonder rood uitroepteken..
voor mij is het niet logisch want ik heb nog nooit geen trein gemaakt dus weet niet hoe dat in elkaar steekt..weet alleen hoe ik fouten eruit kan halen met CCP..en dit is de eerste versie van deze trein die ik heb geinstalleerd..
maar het werkt nu allemaal prima zonder rood uitroepteken..
bedoelde ook meer dat het logisch is wat thomas zegt. ik heb ook nog nooit een trein gemaakt hoor, alleen geskint
Ik heb hetzelfde, maar deze 'onschuldige' foutmeldingen kan ik het materieel nu niet inzetten. Hoe kan ik dat oplossen?
Dan vouw je uit tot aan passengers. Zoals je kan zien is attachment point14 onbekend of bevat geen mesh volgens het CCP. Delete deze met het kruisje erachter
Sla de boel op in het CCP en ook in het CM En het euvel is verholpen.
Ik ben volgens mij een van de weinige op dit forum die dit spel voor de Mac heeft. Ik heb een Macbook pro en geen Windows (godzijdank)
Heb de bestanden in Finder (mac versie van windows verkenner) opgezocht en de config.txt aangepast en alle rules die die error gaven verwijderd en het blijkt bij één nu te werken. Nu de andere twee proberen en dan testen.
precies wat jesse zegt, heb zelf ook trainz mac en doe ook altijd hetzelfde met foutmeldingen etc. heb helaas soms nogal wat problemen ermee, maar ja. zo moet het in iedergeval
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen