Hallo allemaal, Ik heb de ts12 built 49922, ik heb de patch geinstalleerd 49922 - 57720 en alles was goed kreeg een melding dat <kuid: -3:11060> is damaged. Ik starte mijn route en sessie op en alles bleek goed te zijn zelfs sommige fouten waren opgelost. Ik heb er nog aangewerkt, heb en afgesloten en aan het eind van de dag zal ik verder werken maar toen bleek mijn sessie verdwenen. Alles afzoeken zelfs de backup gebruiken maar kreeg de melding "is al geinstaleerd". In CM in, "mijn content", staan wel de route en de sessie. Kan iemand mij helpen?
Het moet juist andersom, even kijken in de config van de sessie en kijken of de juiste route kuid er nog wel in staat, zo nee, dan moet je de juiste kuid er neer zetten.
De sessie is in de route aanwezig, maar zit niet in het panel waar je de route en sessie selecteert. Er zit alleen een AUTO-save in. Hoe krijg ik ze daar? Ik kan ze ook niet opslaan als cdp, knop is wazig, daarna wou ik ze weer terug zetten misschien dat ze dan weer op de goede plaats komen, maar helaas! Update: 3 augustus 2013, inmiddeels route en sessie opnieuw geinstaleerd en is weer ok,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen