Ik kan geen producten meer laden in goederenwagons voorheen als ik op het vraagteken klikte en dan op het plusje van de goederenwagon kon ik de goederen veranderen, maar nu krijg ik een leeg veld na enige tijd. Weet iemand raad.
Het is niet bij laadbare rail en je krijgt ook geen fout melding.
Ik zou een voorbeeld geven, als je in atelier (ned. uitvoering) werkt en je heb een wagon op de rails gezet bv een eanos of een zelflosser of een plate wagen dan kan je via eigenschappen (het ? teken van die wagon) kolen of hout laden maar je kunt ook op het plus (+) teken drukken dan krijg je een lijst met producten waaruit je kunt kiezen om je wagon te vullen, nou deze lijst is bij mij leeg. Terwijl er wel producten in contentmanager te zien zijn.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijker benen dat jij of iemand anders mij kan helpen.
@hermantd: Ik heb ook TS 2009 patch 41497 en soms heb ik dit probleem ook. Je zou bijvoorbeeld bij de meest gebruikte wagons een kloon kunnen maken en bij elke kloon t configfile aanpassen met de product die je wil laden..t is ff werk,maar dan laden je producten wel naar wens. Het is welliswaar niet zoals het zou moeten werken,maar t is een alternatief..zo heb ik ook wat lopen k#tten namelijk..
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
ik heb dit al eens me gemaakt, ik ben er achter gekomen dat ik de laatste contents had gedownload verwijderd had dat het wel weer deed, misschien moet je dat ook eens proberen hermantd, misschien dat het bij jij ook het weer doet, en misschien dat je data base grondig moet na laten lopen.
Ik heb de oplossing van Bergerac toegepast, inderdaad een hoop werk maar ik kan nu laden wat ik wil al is het soms wel een uit zoekerij welke wagen het er beste bij past.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen