Ik werk nog niet zo lang met Trainz2010, had het al een tijdje in de kast liggen en heb Trainz uit de kast laten komen door de route van Barrie40. Woon namelijk sinds een jaar in Zweden en ben dus gek op Nederlandse routes. Ik gebruik Trainz naast Railworks. En nu ik met pensioen ben heb ik ook meer tijd Nu heb ik ook de route van Sam binnengehaald maar krijg nu dus een lijst van 3087 afhankelijkheden. Ik kan op internet geen handleiding vinden voor het volgende: ik klik met de rechter muisknop op de rote Nederland in de Content manager. Krijg dan een lijst te zien met die 3097 kuids en laat deze verschijnen in de weergave lijst. Hoe kan ik nu het programma controleren welke kuids ik nu daadwerkelijk mis, want het lijkt me toch dat bij de 2000 kuids van Barrie ook kuids zitten die Sam gebruikt heeft. En hoe kan ik daarna datgene wat nog gedownload moet worden van DLS laten downloaden. vriendelijke groet uit Zweden Ruud
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen