Ik had nog niet heel lang geledeen Trainz Simulator 2010 Engineers Edition gekocht van Bol.com en nu heb ik een probleem met DLS,als ik iets download,dan start hij meteen CM op en installeert hij het content,dat is prima. Maar als ik in Trainz trainz opzoek,staat het desbetreffende voorwerp nergens tussen,in CM heb ik ook geen fouten,ik heb eens geprobeerd het bestand opslaan in .CDP,en dan installeren,heeft geen invloed gehad. Wie zou mij kunnen helpen? Alvast bedankt, Jelle
Door als trainz is opgestart in het hokje hoofdmenu op opties te klikken en dan naar het tabblad instellingen voor atelier te gaan en daar bij het hokje bij only display favorite content te unchecken Hoop dat dat je oplossing is
Bedankt,ik heb nu eindelijk de Nederlandse buffer! Ik heb ineens een veel groter lijstje,ik heb nu ook JVC bomen,terwijl ik die nog nooit gedownload heb
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen