Bij het gebruik van de NS seinen ben ik een probleem tegen gekomen wat betreft het aangeven van een cijfer bij een bepaald sein. Deze fout is op het moment alleen maar bij de driver. Bij de surveyor is de fout verdwenen indien ik op "update environment".
Zo zet het er uit in de surveyor:
In de Driver pakt dit sein alleen maar zoals het op het laatst is opgeslagen:
Dus het wijzigen van de seinen opslaan in surveyor
heeft geen effect. Zoals ik het nu gedaan heb is eerst zorgen dat ze werken in de surveyor (13 links 6 rechts). Vervolgens opslagen met de wissel naar rechts (met getal 6). Openen in driver en dan maakt het niet uit hoe de wissel staat, hij blijft maar een 6 aangeven.
hee joeri. zet de seinen eens op een normale afstand, vooral die laaste seinen. de eenna laatsteseinen zal niet normaal werken. succes
Dit maakt niets uit (doe ik namelijk bij mijn normale route, dit is een simpele versie om het probleem wat duidelijker te laten zien), het gaat erom dat de seinen voor de wissel niet kloppen indien de wissel verandert.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen