Trainz Versie: 2010EE
Hallo,
Ik ben de laatste tijd een beetje aan het experimenteren geweest met PCR, het instellen in surveor gaat allemaal goed maar al ik in driver via de command het path goed wil laten leggen gebeurt er niets en de trein wordt dan onbestuurbaar.
Weet iemand of ik misschien ergens iets fout heb gedaan of heeft iemand hetzelfde probleem?
Trainz Versie: 2009
Hoi,
Je moet in driver het commando "autodrive to"of äutodrive trough" aan je trein geven.
Bijvoorbeeld; je hebt een station A en een station B. Om nu van station A spoor 1 naar station B spoor 4 te komen doe je het volgende; Set path van A spoor 1 to B spoor 4 en daarna geef je autodrive to B spoor 4.
Trainz Versie: 2010EE
Probleem al gevonden, wanner je driver via "Quick drive" vanuit surveor start gaat er iets mis in de PCR en loopt het dus vast als je een route wil instellen.
Heren, En hier zien we maar weer hoe mooi zo'n vraagbaak en terugkoppeling is! Ik ben de afgelopen twee avonden zo "----CENSUUR----" geworden van het niet werken van PCR. Ook ik experimenteer voor het eerst met PCR (bij Amsterdam CS) met de duidelijke Tutorial van Fokke. Ik kan lezen, ik kan tien keer hetzelfde lezen en nog werkt het niet. En ja hoor... moraal van dit verhaal. NIET MET DE SNELTOETS NAAR DRIVER TOE GAAN! Hier het resultaat als je het wel doet! Walter
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen