Nou... het is weer zondag dus er wordt volop gebouwd in trainz. Eigenlijk een beetje de omgekeerde wereld hé? Normaal is zondag een rustdag. hahaha! Maargoed.. Zoals jullie natuurlijk al wisten heb ik niet bij de pakken neergezeten. Zoals ik al aangaf kan ik nu wel de sporen en splines kopiëren. Dat probleem is dus opgelost. Het tweede probleem, dat trainz na het patchen zo traag was is, geloof het of niet, eveneens opgelost.
Na flink zoeken kwam ik achter het volgende.
In je trainzoptions.txt plaats je de volgende regel: -filter=trilinear
Dit heeft bij mij geleid tot betere prestaties en beduidend hogere framerates.
De frames worden dan op een andere manier verwerkt. Als ik deze regel niet in mijn trainzoptions.txt heb staan lijkt het alsof trainz de neiging heeft om regelmatig frames over te slaan waardoor het spel trager lijkt te worden.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
Trainz Versie: TANE
ik wou ook -filter=trilinear toepassen in trainzoptions, maar als ik opslaat dat wordt het geweigerd. of ik zit in de verkeerde map te doen, kan iemand mij hiermee helpen.
Dat heeft met je gebruikersaccount instellingen te maken. Die moet je geloof ik uitschakelen. Ik weet niet precies hoe dat in elkaar steekt. Mogelijk kan iemand anders je wel helpen? Ik had dergelijke problemen namelijk ook in het begin. Heel vervelend is dat inderdaad.
Mocht je uit eigen beweging wat gaan uitvogelen, sla dan altijd een kopie op van trainz zodat je niets verliest. Ik was namelijk het een en ander verloren aan contents.(Crash)
Dat heeft met je gebruikersaccount instellingen te maken. Die moet je geloof ik uitschakelen. Ik weet niet precies hoe dat in elkaar steekt. Mogelijk kan iemand anders je wel helpen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen