In ander topic heb ik een vraag gesteld aangaande mij systeem. Ik heb inmiddels een goed systeem met een Nvidia Geforce GTX 550 ti 1536 MB.
De situatie is zo: Als ik het spel laad, een route, alles is in no time geladen. Objecten zijn scherp, het schokt niet, alles loopt vloeiend. Alleen als ik met de muis iets beweeg vallen gelijk delen weg. Ik heb de zichtbare afstand op maximaal gezet maar dit geeft ie niet weer. Hele delen/gebouwen vallen weg. Als ik dan iets met de muis weer richting die gebouwen ga komen ze ook gelijk tevoorschijn. Erg vreemd. Op een verouderd systeem had ik hier helemaal geen last van. Kan het aan de spelinstellingen liggen?
Hallo Zuyderduyn, Wanneer de platen "licht blauwe blokken" vormen weet je dat je PC de informatie nog niet in zijn werkgeheugen geladen heeft. De computer werkt met een "cach geheugen". Daar laadt hij de informatie die recht voor je aanwezig is. Wanneer je met je muis beweegt verandert de richting waarin de PC moet laden. Dan overschrijft hij zijn werkgeheugen opnieuw met de nieuwe informatie. Probeer het volgende: Zet de tekenafstand op 2000 meter en kijk of die dan wel snel werkt. In dat geval is de maximale tekenafstand van 4000 meter te hoog voor de combinatie route/werkgeheugen. Ik heb een werkgeheugen van 1 GB (jij van 1,5GB) en met een zware route heb ik geen last. of: Als je ook MS Flight Simulator hebt moet je eens kijken hoe dat werkt. Dat programma is snel zwaarder dan Trainz en wanneer dat wel goed werkt is er misschien wat anders aan de hand. Plezier met de Hobbie Walter
Ik heb geprobeerd wat te spelen met instellingen, qua afstand e.d. Helaas geen resultaat. Flight Simulator heb ik niet.
De videokaart (incl.) Drivers zijn geinstalleerd terwijl Trainz al geinstalleerd was. Zou het helpen Trainz opnieuw te installeren? Hoe is de zichtbare afstand in Trainz 2012?
Ik heb het opnieuw geinstalleerd. Helaas geen verbetering. Iemand toch nog tips of is dit gewoon het spel? Zijn er mensen die in hun driver modus wel oneindig kunnen kijken, alleen dat de verte wat mistig is?
ik heb ook zo iets gehad ,,dit kwam hoe gek het ook klinkt door een ,,wortel veld dat ik op een stuk boeren land had gemaakt ,,wortel er van af (gerooid ) en weg probleem ,, Misschien door een onderdeel dat je er op of er in gezet heb die dwars zit ..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen