Trainz Versie: TANE
Hallo
Ik ben begonnen aan project: westpoort. Haven gebied van amsterdam. Dit gebied bevat een erg interessant sporenplan en het heeft een afwisselde industrie. Voor zo ver ik het kan zien tenminste.
Als mal gebruik ik google basemaps. Alles binnen het gele kader heb ik nu als basemap in trainz gezet.
Let wel: ik bouw het niet 100% na. Ik gebruik het voorbeeld om iets geloofwaardigs te maken anders zit ik ook maar iets doelloos te doen / neer te zetten.
Geregistreerd: 30 nov 2010 17:42 Berichten: 499 Woonplaats: Putten (gelderland)
ziet goed uit Olaf, ben benieuwd naar het resultaat als het af is, maar als ik het zo ziet dan kan ik niet anders zeggen ga zo door man het gaat ieder geval super uit zien mijn complimenten.
Hallo
Dank je wel.
Door problemen met trs2006 heb ik nu maar trs2009 gekocht. Ik bouw de route nu in trs2009.
Ben nu bezig met importeren. Duurd een stuk langer dan bij trs2006, heb geen idee waarom. Bijvoorbeeld een cdp met 93 objecten duurd ruim 50 min om te importeren. Bij trs2006 duurde dat 1min.....
Maar goed ook wat ge-gmaxd. Is nog maar een begin.
Hallo
Dank je.
Citaat:
Was 2010EE geen optie om aan te schaffen?
Was ik wel van plan maar ze hadden alleen nog maar 2009 in de winkel liggen. Het gaat er mij om dat ik weer verder bouwen kan. De contentmanager van Trs2006 krijg ik niet meer werkend. Trs2009 loopt nu goed.
Hallo
Patchen is gelukt. Patch 3 en 4 heb ik nog niet gedaan.
Ik ben verder ook meteen bezig geweest met het maken van nieuwe grondtexturen.
Een closeup
Helemaal links schaal op zijn kleinst, rechts op zijn grootst. In het midden schaal op zijn kleinst en geroteerde textuur.
Cargrill staat ook op zijn plaats.
Vanuit de cabine.
Het viel me erg mee dat de route direct te importeren was. Ik had alleen een rechtstreekse kopie vanuit de local map. Was wel effe spnannend of het zou werken. Positieve punten vind ik toch wel de kijkafstand die groter is en de replace functie is ook erg handig. Ik heb meteen de rails vervangen. Hogere resolutie grondtextuur is ook goed. De buildin texturen zijn alleen niet echt op schaal......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen